Avent eller MAM antikolik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

Fremad

LinLin skriver:

Hvordan "skilles helt ad"?

Bunden, kan tages ud så man kan skille den i 4 dele.. Bund, top, kroppen og selve dutten :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Chevro

MorTilMalou skriver:

Vores datter på 7,5 mdr er begyndt at bide under amning, så vi har besluttet at gå på flaske. 

Hvilken af ovenstående vil i anbefale, og hvorfor? Jeg har hørt, at MAM ofte bliver utætte. Er det noget i har oplevet? 

Vi brugte de helt almindelige, fra avent. som fungerede super godt! De er nemme at rengøre og skille ad og samle igen  

men vil da råde dig til almindelig mad når barnet er så gammelt  Er det nødvendigt at skifte til flaske? (: 

Anmeld

5. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er gladest for Avent!

I en periode var vi dog tvunget til MAM, da hun spiste bedre med dem.

Men jeg blev altså vanvittig af at skille dem ad, gøre dem rent, og samle dem igen for at proppe dem i microbølgeovnen...

Og så når de var utætte.....Åh jeg blev så irriteret!

Anmeld

5. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har helt klart været gladest for mam. - Og har ikke oplevet de var utætte når de er samlet korrekt. Min datter kunne slet ikke arbejde med avent flaskerne. Hun spildte ud over det hele og fik rigtig meget luft i maven. - Ingen problemer med mam flaskerne.

(Hvis du er interesseret har jeg en masse mam flasker i pigefarver du kan købe lidt billigt. - Med sutter i str 1, 2, og 3. Min datter bruger nemlig kun 1 om dagen nu, så har slet ikke brug for så mange )

Anmeld

5. marts 2015

M'sMor

Chevro skriver:

Vi brugte de helt almindelige, fra avent. som fungerede super godt! De er nemme at rengøre og skille ad og samle igen  

men vil da råde dig til almindelig mad når barnet er så gammelt  Er det nødvendigt at skifte til flaske? (: 

Det får hun også primært. Men hun har jo stadig brug for mælk 2-3 gange om dagen. 

Anmeld

5. marts 2015

Chevro

MorTilMalou skriver:

Det får hun også primært. Men hun har jo stadig brug for mælk 2-3 gange om dagen. 

Ja selvfølgelig  Vi gik over til almindelig kop istedet for  

men jeg havde også en stor basse 

Anmeld

5. marts 2015

M'sMor

Chevro skriver:

Ja selvfølgelig  Vi gik over til almindelig kop istedet for  

men jeg havde også en stor basse 

Min datter er 70 lang og vejer 7,8 så hun må helst ikke tabe sig. (Sp anbefaling) 

Så det er vigtigt hun fortsat får. 

Anmeld

5. marts 2015

Chevro

MorTilMalou skriver:

Min datter er 70 lang og vejer 7,8 så hun må helst ikke tabe sig. (Sp anbefaling) 

Så det er vigtigt hun fortsat får. 

Ja selvfølgelig  Også derfor jeg skrev vores var en stor basse, for der er jo enorme forskelle på børn 

Anmeld

5. marts 2015

l.kjoeller

birthee skriver:

I mam-flaskerne er der en gummi-pakning der ligger i bunden... Den kan godt blive utæt, hvis du hælder kogende vand i flaskerne - men med tempereret vand, synes jeg ikke den bliver utæt... Ellers er både dem og avent naturel afprøvet herhjemme, med god erfaring...

Mine mam blev aldrig utætte uanset hvad der kom i. De var super 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.