Avent eller MAM antikolik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken sutteflaske vil du anbefale?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.073 visninger
18 svar
15 synes godt om
5. marts 2015

M'sMor

Vores datter på 7,5 mdr er begyndt at bide under amning, så vi har besluttet at gå på flaske. 

Hvilken af ovenstående vil i anbefale, og hvorfor? Jeg har hørt, at MAM ofte bliver utætte. Er det noget i har oplevet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

LinLin

Jeg har kun prøvet avent - både til ham der kom på flaske da han var 6 mdr og fik tænder og til ham der var flaskebarn fra han var tre uger... (Ved ikke hvilken model 

Anmeld

5. marts 2015

Fremad

Jeg har altid brugt mam.... Bonus er de kan skilles helt ad så de er nemme at gøre rene 

Anmeld

5. marts 2015

M'sMor

sscm skriver:

Jeg har altid brugt mam.... Bonus er de kan skilles helt ad så de er nemme at gøre rene 

De er ikke blevet utætte hos dig? 

Anmeld

5. marts 2015

Fremad

MorTilMalou skriver:

De er ikke blevet utætte hos dig? 

Nej aldrig.... Men vi d faktisk ikke om de er ved at gå ud af markedet... Sidst jeg var på apoteket var de sat ned og fjernet fra hylderne men det kan selvfølgelig apotekerne der ikke vil ha dem i deres sortiment mener....

Anmeld

5. marts 2015

LinLin

sscm skriver:

Hvordan "skilles helt ad"?

Anmeld

5. marts 2015

birthee

I mam-flaskerne er der en gummi-pakning der ligger i bunden... Den kan godt blive utæt, hvis du hælder kogende vand i flaskerne - men med tempereret vand, synes jeg ikke den bliver utæt... Ellers er både dem og avent naturel afprøvet herhjemme, med god erfaring...

Anmeld

5. marts 2015

birthee

Hov, det er avent Classic vi har brugt herhjemme...

Anmeld

5. marts 2015

Clisolka

birthee skriver:

I mam-flaskerne er der en gummi-pakning der ligger i bunden... Den kan godt blive utæt, hvis du hælder kogende vand i flaskerne - men med tempereret vand, synes jeg ikke den bliver utæt... Ellers er både dem og avent naturel afprøvet herhjemme, med god erfaring...

Ikke på de nye flasker  De har lavet en anden flaske, som man ikke kan skille ad 

Anmeld

5. marts 2015

Clisolka

Jeg har stemt blankt! 

Jeg elsker Avent's flasker, men har ved lillebror brugt både Avent og MAM's de nye, som man ikke kan skille ad i bunden. 

Ved min ældste brugte vi kun Avent, men lillebror ville kun bruge MAM's suttehoveder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.