"Forkert" køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Valle81

Hejsa,

Min veninde blev scannet 2 dage før hun fødte ( mistanke om svangerskabsforgiftning) og fik at vide: Det er en dreng.........men tjah det var nu en pige:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

AnneKH

Vi betalte os til en scanning i uge 16, hvor scanningsjordemoderen ikke var i tvivl om, at det blev en lille dreng! Da jeg selv havde haft den moderlige intuition, og i øvrigt (ja, lidt overtroisk er man vel altid) havde drømt, at jeg fik en dreng, bekymrede vi os ikke nærmere over, at det jo kunne være for tidligt at sige med sikkerhed! Så vi traskede hjem med de fine scanningsbilleder af vores lille "prins", og begyndte ellers at shoppe blåt..!

I uge 20 kom vi så til MD scanning, hvor vi fortalte scanningsjordemoderen, at vi selvfølgelig gerne ville se, hvad køn barnet blev. Så hun scannede hele baby igennem, og da hun kom til det sidste, udbrød hun: "ja, der er godtnok ikke nogen tvivl - det er jo en lille pige!!"

Herefter brød min kæreste og jeg ud i ukontrolleret latter.. det var simpelthen så komisk... og scanningsjordemoderen forstod selvfølgelig ikke, hvad der foregik!!  DET var virkelig dagens overraskelse, og vi var bare så glade for, at vi bad om at få kønnet at vide - "igen"!! 

/Anne 23+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.