18+5 - Med dreng (1. graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

Familie

emiliedamm skriver:

Sikke en fin mave du har  venter selv vores først barn. Det skide spændene 

har du allerede puslebordet på plads ? Puha. Jeg får da helt stress 

Takker  Ja det er det! Hvornår har du termin?

Hehe ja det er på plads og den anden dag købte jeg også en til at have ovenpå  Hvor meget har du fået købt ind indtil videre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Emilie91

Familie skriver:

Takker  Ja det er det! Hvornår har du termin?

Hehe ja det er på plads og den anden dag købte jeg også en til at have ovenpå  Hvor meget har du fået købt ind indtil videre? 

Jeg har termin 16 april ... Så jeg føler mig lidt bagud da .. Men vi har tremmeseng og en masse tøj... Så mangler lige at puslebordet kommer på plads. Også har vi selvfølgelig en masse småting på plads som barnevogn (en emmaljunga big star surprime - im in love ) og autostol osv .... Men efter at have set dit smukke puslebord sagde jeg lige til manden igår at nu skulle vi også have det på plads. Ellers får jeg da helt stress her op til termin. Jeg har jo egentlig kun 5 uger tilbage ... 

Smart i også har fået puslebord oven på. Vi har også to etager og tænker tit at jeg gerne ville have et puslebord neden under ... Men det får vi ikke plads til... Så jeg må træne på trapperne med alle de gange man skal op til puslebordet med en lillefis haha.... 

Anmeld

12. marts 2015

Familie

emiliedamm skriver:

Jeg har termin 16 april ... Så jeg føler mig lidt bagud da .. Men vi har tremmeseng og en masse tøj... Så mangler lige at puslebordet kommer på plads. Også har vi selvfølgelig en masse småting på plads som barnevogn (en emmaljunga big star surprime - im in love ) og autostol osv .... Men efter at have set dit smukke puslebord sagde jeg lige til manden igår at nu skulle vi også have det på plads. Ellers får jeg da helt stress her op til termin. Jeg har jo egentlig kun 5 uger tilbage ... 

Smart i også har fået puslebord oven på. Vi har også to etager og tænker tit at jeg gerne ville have et puslebord neden under ... Men det får vi ikke plads til... Så jeg må træne på trapperne med alle de gange man skal op til puslebordet med en lillefis haha.... 

Hvis det er det eneste du mangler, så når du det nok. Men kan godt forstå at du gerne vil have det hele på plads, nu hvor du er så langt henne Så mange ting har vi ikke styr på endnu, men er også først lige kommet over halvejs, så der er tid endnu for os hehe.

Vi har egentligt 3 etager, men kommer kun til at opholde os på de to det meste af dagen  Syntes jeg render så meget på trapper i forvejen og nu hvor vi har plads til det så kunne vi lige så godt få en ekstra. Vi har købt begge to brugt, så det har sikkert ikke kostet mere en hvad 1 koster fra ny. Det kommer selvfølgelig an på det prisklasse man kigger i  God fornøjelse med at finde et bord i kan lide, jeg syntes det var lidt svært at blive tilfreds hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.