Familie skriver:
Fin mave! 
Jeg har haft lidt gener. I 1. trimester syntes jeg ikke at kød og varmt mad var det fedeste, så spist mindre af det end hvad jeg normalt ville have gjort. Men har ingen kvalme eller noget haft. Fra uge 7-8 begyndte jeg at få smerter i højre lænd/hofte (iskiasnerven) og den smerte er så blevet værre siden og har derfor ondt i den hver dag. Humørsvingninger og træthed så jeg nærmest sov konstant hehe.
Men tænker at jeg kunne have haft det meget værre, så det er bare noget jeg må bide i mig
Lige så snart jeg kigger på maven eller på babytøj, så har jeg glemt alt om generne.
Taak
Hvor er det sjovt, det er næsten som at læse om mit eget forløb - jeg har heller ikke haft lyst til kød (men grøntsager og alt slags frugt - NAM!). Jeg har haft ganske få dage med forbigående kvalme i 1. trimester, og omkring uge 7-12 var jeg simpelthen bare SÅ træt og udkørt konstant. Hver gang folk ringede til mig, fik de den mest søvndrukne stemme i røret, fordi jeg lige lå og tog en lur 
Og ja, jeg tænker også at det kunne være meget værre. I min terminsgruppe på FB (er du med i den? Den hedder Juli 2015) er der godt nok mange, som har problemer med bækkenløsning og plukveer og alt muligt andet - det er jeg godt nok glad for at jeg er sluppet for indtil videre (7-9-13) 
Anmeld