Vænne til lidt flaske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

Sitrani

LiLyKa skriver:

Man holder inde på duttedelen og vender bunden i vejret. Det skal være, så der ikke kommer mælk ud, når bunden er i vejret. Vores søn skreg og nægtede, i alt fald, til vi gjorde det 

Ok super. Det vil jeg prøve så  Hun er helt hys når vi prøver nemlig.... vil købe en mam flaske og prøve igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

Lililili

Sitrani skriver:

Ok super. Det vil jeg prøve så  Hun er helt hys når vi prøver nemlig.... vil købe en mam flaske og prøve igen 

Ja prøv, måske det kan hjælpe, i kan også prøve med den flaske i har. Men ja mam har vi været glade for 

Anmeld

1. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var dejlig nem, og ville gerne ha flasken, hvis jeg skulle nogen steder hen.

Alberte blev fuldstændig hysterisk, hvis vi prøve at gi hende flaske og hun blev endnu mere hys hvis det var far der prøvede. Hun lærte heller aldrig at bruge sut. Tror simpelhen hun fik brækfornemmelse når hun fik andet i munden end en bab. Hun lærte også først rigtig at spise grød/ mos osv da hun var ca 8 mdr'er. Vi prøvede forskellige dutter og mærker, og der var ik noget der duede. Vh stine

Anmeld

1. marts 2015

modesty

Sitrani skriver:

Hejsa..

Min datter på ca. 4 mdr. bliver udelukkende ammet. Vi har prøvet at give hende min mælk på en flaske indimellem, men uden held. Hun VIL simpelthen ikke. Så har vi holdt pause nogle uger og prøvet igen i dag - men nej!!! Hun bliver bare sur og ked af det..

Det er ikke fordi hun skal på flaske eller noget, men vi ville se om det var muligt at jeg ku tage nogen steder uden at have baby med hver gang. Fx en lille tur og biffen eller på café med en veninde...

Er der nogen af jer der har haft held med at jeres amme-barn har godkendt flasken, selvom han/hun ikke var ville det i starten? Skal man bare blive ved med at øve og prøve til? 

Hvis ikke det kan lad sig gøre er det jo bare hvad det er... elsker at amme, og hun holder også utroligt meget af det, men det ku være rart bare en gang om måneden at ku ta ud et par timer - måske jeg bare må vente til jeg er færdig med at amme 

Min søn ville slet ikke, men vi prøvede heller ikke særlig ihærdigt. Jeg kender andre som har haft fin succes med det.

Men som andre siger - der er jo ikke så lang tid til hun skal på skemad, og så vil det jo være muligt at springe en amning over og tage en cafétur med veninderne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.