Vænne til lidt flaske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
13 svar
3 synes godt om
1. marts 2015

Sitrani

Hejsa..

Min datter på ca. 4 mdr. bliver udelukkende ammet. Vi har prøvet at give hende min mælk på en flaske indimellem, men uden held. Hun VIL simpelthen ikke. Så har vi holdt pause nogle uger og prøvet igen i dag - men nej!!! Hun bliver bare sur og ked af det..

Det er ikke fordi hun skal på flaske eller noget, men vi ville se om det var muligt at jeg ku tage nogen steder uden at have baby med hver gang. Fx en lille tur og biffen eller på café med en veninde...

Er der nogen af jer der har haft held med at jeres amme-barn har godkendt flasken, selvom han/hun ikke var ville det i starten? Skal man bare blive ved med at øve og prøve til? 

Hvis ikke det kan lad sig gøre er det jo bare hvad det er... elsker at amme, og hun holder også utroligt meget af det, men det ku være rart bare en gang om måneden at ku ta ud et par timer - måske jeg bare må vente til jeg er færdig med at amme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

female

Er det dig eller faderen, der har givet flasken, når I har prøvet? Her nægtede min datter at tage imod flaske med min mælk, hvis det var mig der gav. Derimod ville hun godt tage, hvis det var faderen eller en anden.

Anmeld

1. marts 2015

Sitrani

female skriver:

Er det dig eller faderen, der har givet flasken, når I har prøvet? Her nægtede min datter at tage imod flaske med min mælk, hvis det var mig der gav. Derimod ville hun godt tage, hvis det var faderen eller en anden.

Ja Ingen af delene.... haha.. hun blir helt hys.... tror nare hun elsker sin babsetår....

Anmeld

1. marts 2015

IT-nørd

Min søn lærte det aldrig og han brugte heller ikke sut.

Det blev dog muligt for mig at komme hjemmefra i et par timer da han begyndte på fast føde i 6-måneders alderen. Han blev hurtig god til st drikke vand af kop og jeg brugte modermælk i hans mad.

Anmeld

1. marts 2015

Sitrani

IT-nørd skriver:

Min søn lærte det aldrig og han brugte heller ikke sut.

Det blev dog muligt for mig at komme hjemmefra i et par timer da han begyndte på fast føde i 6-måneders alderen. Han blev hurtig god til st drikke vand af kop og jeg brugte modermælk i hans mad.

Ok.. hvornår/hvor mange gange ammede du ham i den alder?? Ja tror også jeg "holder ud" til hun skal have andet føde også.... kun 2 mdr mere... haha...

Anmeld

1. marts 2015

IT-nørd

Sitrani skriver:

Ok.. hvornår/hvor mange gange ammede du ham i den alder?? Ja tror også jeg "holder ud" til hun skal have andet føde også.... kun 2 mdr mere... haha...

Han blev ammet om morgenen, efter frokost, sidst på eftermiddagen og til natten. Jeg kunne komme ud sidst på eftermiddagen og være hjemme igen når han skulle puttes ved 20-tiden

Anmeld

1. marts 2015

Sitrani

IT-nørd skriver:

Han blev ammet om morgenen, efter frokost, sidst på eftermiddagen og til natten. Jeg kunne komme ud sidst på eftermiddagen og være hjemme igen når han skulle puttes ved 20-tiden

Okay... sådan inden lur, kan jeg næsten regne ud... det kan være hvis vi blir ved med at øve, at det kommer.... men ellers er det bare ærgerligt. ...

Anmeld

1. marts 2015

Lililili

Bare lige små fif der måske kan hjælpe. Husk at udligne trykket i suttedutten, inden den kommer i munden. Og find den rigtige størrelse dut. Det hjalp her  vi brugte mam, med dut nr. 2 i den alder. ønsker jer det bedste 

Anmeld

1. marts 2015

Sitrani

LiLyKa skriver:

Bare lige små fif der måske kan hjælpe. Husk at udligne trykket i suttedutten, inden den kommer i munden. Og find den rigtige størrelse dut. Det hjalp her  vi brugte mam, med dut nr. 2 i den alder. ønsker jer det bedste 

Okay. Hvordan udligner man trykket?? Vil da prøve mam sutteflaske i stedet....

Anmeld

1. marts 2015

Lililili

Sitrani skriver:

Okay. Hvordan udligner man trykket?? Vil da prøve mam sutteflaske i stedet....

Man holder inde på duttedelen og vender bunden i vejret. Det skal være, så der ikke kommer mælk ud, når bunden er i vejret. Vores søn skreg og nægtede, i alt fald, til vi gjorde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.