Nysgerrig... Hvad hund/kat har I og hvorfor lige den/dem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2008

st

Vi har en field spaniel. Det er en spaniel der ligger mellem en cocker og en springer spaniel. Så han er en mellem størrelse hund. Rødbrun, han er dog falmet lidt her på sine gamel dage.
Han hedder Pumba og bliver 8 år til maj. Ja hvorfor det lige blev ham, det var lidt tilfældigt, men han er bare erdens bedste hund. Han er god ved vores søn Mads, og laver ingen ballade. Han er selvfølgelig også op i årene efterhånden, men han er bare en stille og rolig hund, som vi elsker overalt på jorden. Bortset fra alle de hundehår han ikke gider at have på sin krop mere.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

sbs78

Vi har to katte Toffee og Bimmer el. fede kat som vi kalder ham :)) han vejer næsten 8kg 8D vi fik dem i sommeren 03 inden vi skulle have Laura. Der er vore to små børn (C)
De er rigtige dovne, de gider ikke en gang fange de mus de slæber med ind, de lader dem bare bo nede i kælderen>( Bimmer er vores store kæle kat, han elsker at ligge og putte ved en.Toffee er mere sin egen herre, han kommer selv når han vil kæles med.
Elsker mine to små drenge (L)

Anmeld

10. januar 2008

rlyn

Jeg har altid sværget til labradorer - den "gamle" type, ikke formel 1´ere, da de virkelig kræver arbejde.

Vi må ikke have hund/kat hvor vi bor nu, men jeg vil elske at få en hund igen. Dog er der det lille (store!) men, at min mand absolut INTET kan se i hunde og synes de er ækle :( Selv den mest nuttede hvalp har han svært ved at se meningen med (?)

Hvis (når ;) ) vi engang får hund igen, bliver det helt sikkert en labrador - sort.

En type hund jeg ALDRIG vil have indenfor min dør, når der er børn i huset også, er muskelhunde. De kan være fine nok til folk, der forstår at have dem, men genetisk er de altså disponeret til hurtigere at blive agressive og det er ikke en god kombination sammen med børn (efter min mening *S*)

Knus
Rikke

Anmeld

10. januar 2008

Tulle85

Vi har en hvalp på 25 uger af west hightland terrie. Det er en super dejlig hund kan varmt anbefaldes. Derudover har vi alm huskat og får en main coon her i April.

LIne

Anmeld

10. januar 2008

SmørBlomstens Mor

Jeg har en grå/brun stribet hankat, Sofus, på snart 5 år. Jeg købte ham på et dyrehospital da han var 1 år. Jeg ville have en kat fra dette hospital fordi jeg synes det var synd at de var blevet dumpet der :) Jeg skulle have haft en hun killing, men da jeg så ham var jeg bare forelsket, så ham tog jeg med hjem.
Han kom fra en gård med børn som havde behandlet ham meget dårligt, så han var bange for børn og deprimeret. Jeg fik derfor en lille han killing, Anton, da jeg havde haft sofus omkring et halvt år. Han døde desværre i juni 2006 af blæresten.
Sofus er nu en glad og kælen kat. Han elsker ikke ligefrem Signe, men hun må ae ham nogen gange. Før i tiden lå han gemt alt den tid der var børn til stede, så han er blevet meget mere tryg.
Sikke en lang smørre :D

Kram Cilia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.