når skrukheden overtager og fornuften forsvinder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer 

Jeg er ved at opsætte et dilemma for mig selv, fordi jeg er skruk!  så jeg kunne godt lige bruge et par holdninger til min sag! 

Sagen er den, at vi har 3 dejlige unger, og vi ønsker os en mere. Den yngste er 3 år. Min mand er færdiguddannet om 3,5 måned, jeg er først om knap 3 år.

Men dilemmaet er som følger: jeg skal i en lang praktik til dec. (6 mdr)..

Den skrukke kvinde i mig skriger at jeg godt kan nå at få en baby inden praktikken,.. eller i det mindste forsøge at bliver gravid midt i praktikken.. 

Den anden (fornuftige) kvinde siger at det måske ville være bedst at vente til praktikken var slut? (Det er jo lææææænge til) 

Hvad ville i have gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville vente til efter praktikken. Et år gå stærkt

Anmeld

27. februar 2015

MorTilN

Nu jeg nok lidt farvede af at jeg selv er hamrende skrukmen jeg ville nok vælge løsningen med at prøve og blive gravid i praktikken Held og lykke

Anmeld

27. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej de damer 

Jeg er ved at opsætte et dilemma for mig selv, fordi jeg er skruk!  så jeg kunne godt lige bruge et par holdninger til min sag! 

Sagen er den, at vi har 3 dejlige unger, og vi ønsker os en mere. Den yngste er 3 år. Min mand er færdiguddannet om 3,5 måned, jeg er først om knap 3 år.

Den skrukke kvinde i mig skriger at jeg godt kan nå at få en baby inden praktikken,.. eller i det mindste forsøge at bliver gravid midt i praktikken.. 

Den anden (fornuftige) kvinde siger at det måske ville være bedst at vente til praktikken var slut? (Det er jo lææææænge til) 

Hvad ville i have gjort? 

Jeg synes det lyder som et godt kompromis at begynde pb midt i praktikken

Jeg er også helt vildt skruk! Men der er desværre laaaange udsigter til baby nr 2 for mig.  3-4 år, minimum! Min datter er også kun 8 mdr, men neeej hvor vil jeg gerne have en mere! ����

Anmeld

27. februar 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Hej de damer 

Hvad ville i have gjort? 

Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse du er i gang med, men jeg var gravid, mistede dog...

men jeg læser til pædagog, jeg fik af vide at hvis jeg bare kunne nå halvdelen af praktikken dvs tre måneder, inden jeg skulle på barsel, kunne den bestås... så skal opgaverne selvfølgeligt bare løses hurtigere

så jeg ville vente en måned eller to igså begynde at prøve, så hvis du nu bliver gravid med det samme, kan du nå at bestå praktikken/semesteret   god fornøjelse 

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse du er i gang med, men jeg var gravid, mistede dog...

men jeg læser til pædagog, jeg fik af vide at hvis jeg bare kunne nå halvdelen af praktikken dvs tre måneder, inden jeg skulle på barsel, kunne den bestås... så skal opgaverne selvfølgeligt bare løses hurtigere

så jeg ville vente en måned eller to igså begynde at prøve, så hvis du nu bliver gravid med det samme, kan du nå at bestå praktikken/semesteret   god fornøjelse 

Er i gang med pædagoguddannelsen  men det med praktikken vidste jeg faktisk ikke.  så tak for dit svar 

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar piger!  

Jeg syntes dælme at den et svær. Jeg vil jo bare gerne berige vores lille familie med endnu et medlem 

Men umiddelbart hælder jeg måske også selv mest til at gå i gang midt i praktikken eller der omkring 

Så er praktikken i hvert fald et overstået kapitel når baby kommer. Men ih det er jo pludselig svært!  

Okay okay jeg ved jo godt at de ikke kan planlægges 100% 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.