Er du gal mand. Det er den skønneste skandale, der længe har været. Jeg slubrer simpelthen News' interviews med alle dem, der tidligere har fortalt om, hvordan politiet stormede kirken i kampdragter og hev folk ud af sengene.
Jeg synes i den grad, politiet fortjener at få fred og ro til deres arbejde. Der er bare nogle grupper i DK, der gør sig ualmindeligt meget umage for at sætte samtlige betjente i et dårligt lys og fremstille hele styrken som en flok magtmisbrugere, der udelukkende har taget deres uddannelse for at få lov til at tæske- og skyde løs på sagesløse.
Nej, hvor jeg godter mig over de optagelser. Niels kunne ikke forstå, de ikke var blevet offentliggjort med det samme, og det kan jeg sådan set heller ikke. Men det var nu faktisk meget godt, - for så har så mange flere haft tid til at komme med uvidende og løgnagtige udtalelser i mellemtiden. Uhh, det er guf - synes jeg.
Der er så mange, der står klar med deres lommekameraer, hver gang nogle hætteklædte brostensstødere har held til at tirre politiet til at trække stav og peberkværn. Hvor er det skønt, at politiet nu kan vise nøjagtigt, hvad der er foregået - omend det er sørgeligt, at det skal være nødvendigt at bruge ressourcer (omkostninger til kamera + kamerafører) på at dokumentere, at man gør sit arbejde ordentligt.
Jeg har hverken aktier eller familiemedlemmer/venner i politiet. Jeg er bare slet og ret blevet mere og mere vred for hver gang, bestemte grupper BEVIDST presser politiet (der er pressede nok i forvejen af arbejdsbyrden - og udskældte fordi de ikke har tid til indbrud mv) til at bruge magt.
- Helle - kan overhovedet ikke få armene ned
Anmeld