nogen tanker om, hvorfor baby er sur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2015

Ammi

Hej. 

Har du overvejet om det kunne være ørene? Det var en af de ting jeg fik tjekket op på, da jeg havde store søvnproblemer med min søn han var nu så sund og rask, og havde bare opdaget, at verden er for spændende til, at man skal sove hele dagen væk;p

Men han har lige haft mellemørebetændelse og der var det så svært og sove og han var pylret konstant. 

Jeg håber han får sit gode humør tilbage snart. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Sitrani

An82 skriver:

9 uger! !! Hjælp, så bliver jeg sindssyg. Forhåbentlig ikke for fuld styrke hele tiden?

Han er begyndt at tage nogen skrigeture, som starter helt uden varsel og eskalerer til rent hysteri på 5 sekunder. Tænker at det måske er udtryk for overstimulering - har I oplevet det? Og hvordan takler man det?

Ja det er en lang og hård periode!!! Og nej ikke for fuld styrke hele tiden - men babyer er jo forskellige.... ja skrigeture har vi også, især om aftenen - jeg tror herhjemme det er pga overtræthed/overstimulering, som du også nævner.... og derudover en masse nye ting baby udvikler - så verden bliver pludselig så stor, og det kan virke voldsomt på de små..... men tænk DET ER KUN EN PERIODE!!!! Hver gang du blir frustreret.... 

Anmeld

28. februar 2015

An82

Sitrani skriver:

Ja det er en lang og hård periode!!! Og nej ikke for fuld styrke hele tiden - men babyer er jo forskellige.... ja skrigeture har vi også, især om aftenen - jeg tror herhjemme det er pga overtræthed/overstimulering, som du også nævner.... og derudover en masse nye ting baby udvikler - så verden bliver pludselig så stor, og det kan virke voldsomt på de små..... men tænk DET ER KUN EN PERIODE!!!! Hver gang du blir frustreret.... 

Synes det er svært at undgå overstimulering, når han virker fyldt op allerede 10-15 minutter efter amning - og der er det bare for tidligt at putte ham, hvis han skal sove en længere lur. Og så løber jeg lidt sur i, hvad jeg skal lave med ham - måske også fordi jeg føler, at det er forkert bare at gå rundt med ham, da han jo så ikke udvikler sig motorisk. Og så bliver det måske lidt for ond cirkel for os...

Anmeld

28. februar 2015

An82

Ammi skriver:

Hej. 

Har du overvejet om det kunne være ørene? Det var en af de ting jeg fik tjekket op på, da jeg havde store søvnproblemer med min søn han var nu så sund og rask, og havde bare opdaget, at verden er for spændende til, at man skal sove hele dagen væk;p

Men han har lige haft mellemørebetændelse og der var det så svært og sove og han var pylret konstant. 

Jeg håber han får sit gode humør tilbage snart. 

Ja, men han er flere gange blevet kigget i ørerne uden at der var noget. Og ville det så ikke også påvirke natten? Her sover han ok, dog har han det sidste dage haft en ekstra amning - men stadig ikke mere end hver 3. time.

Anmeld

3. marts 2015

An82

Så kom der lige en ny dimension på, hvorfor baby er sur. Så lige her til morgen at der er brudt en tand igennem i undermunden - så gad vide om den måske ikke har påvirket humøret.? Som i øvrigt var rigtig godt i går - til gengæld har han sovet elendigt i nat. Ja, træerne vokser ikke ind i himlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.