nogen tanker om, hvorfor baby er sur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2015

God-mor

An82 skriver:

Ja, føler mig som total dårlig mor, når jeg står på hovedet for ham, men ikke kan regne ud hvad det er, der skal til for at gøre ham glad Håber snart vi får lidt normale tilstande

Bare husk dig selv på at det er en fase og du selvfølgelig er en GOD mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

An82

Snoopy77 skriver:

Tænk "det er bare en fase" 200 gange om dagen  

har du den der app, vidunderlige uger? 

Ja, der er måske ikke så andet at gøre

Har lige hentet den- det giver måske meget god mening, og passer jo meget godt med hans alder. Men nøj, vil da ikke håbe han fortsætter med samme temperament igennem hele perioden

Anmeld

27. februar 2015

An82

Vivienne skriver:

En ganske normal baby. Mit råd er amning amning amning. Det kan være at han ikke vil spise aktivt hele tiden, men så får han den tryghed han har brug for

Hmm, ja, måske skal jeg prøve at lade ham ligge ved brystet lidt oftere. Det hjælper jo heller ikke, at han ikke vil bruge sut.

Anmeld

27. februar 2015

An82

Sitrani skriver:

Jeg tænker det er et tigerspring...

Det fjerde spring er det hårdeste!!! Det har vi igennem de seneste 3-4 uger....

Hent app'en vidunderlige uger.... den giver meget god mening!! Og han lyder lige som min datter - hun er 18 uger gammel.... og det spring kan tage 9 uger..... sådan cirka....

9 uger! !! Hjælp, så bliver jeg sindssyg. Forhåbentlig ikke for fuld styrke hele tiden?

Han er begyndt at tage nogen skrigeture, som starter helt uden varsel og eskalerer til rent hysteri på 5 sekunder. Tænker at det måske er udtryk for overstimulering - har I oplevet det? Og hvordan takler man det?

Anmeld

27. februar 2015

An82

God-mor skriver:

Bare husk dig selv på at det er en fase og du selvfølgelig er en GOD mor

Tak

Anmeld

27. februar 2015

Snoopy77

An82 skriver:

Ja, der er måske ikke så andet at gøre

Har lige hentet den- det giver måske meget god mening, og passer jo meget godt med hans alder. Men nøj, vil da ikke håbe han fortsætter med samme temperament igennem hele perioden

Nej det kan godt være lidt overraskende når man er vant til at have en stille og rolig baby  

jeg har været glad for appen, den passede nærmest til dato med spring og hendes humør ændringer. 

Anmeld

27. februar 2015

modesty

An82 skriver:

Har lige skrevet en brokke-tråd om min sure lille dreng Men så sad jeg endnu en gang og tænkte over, hvad der kunne være galt - måske I har nogle tanker?

1. Tigerspring

2. Sygdom - hvem ville ikke være gnaven efter at have hostet slim op i en måned. Han er i behandling med inhalation.

3. Er han sulten? Jeg ammer om morgenen, før og efter formiddags og eftermiddagslur og så lidt varierende om aftenen. Han puttes med amning kl 20 og falder selv i søvn på Maks 5 minutter. Ammer 1-2 gange om natten. Han vejer idag 6,5 kg (15 uger), og vejede 5,6 kg da han var 8 uger. Har han taget ok på, eller er han måske sulten?

Ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget - ud over at vi  måske nu ser hans sande temperament I så fald vil jeg vælge at tolke det som viljestærk

Nogen tanker?

Det ændrer sig konstant, specielt det første halve års tid, men også lang tid derefter. Min søn er næsten tre et halvt og han har stadig udviklingsspring hvor han ud af det blå bliver helt umulig. Velkommen til moderskabet. 

Anmeld

27. februar 2015

modesty

An82 skriver:

9 uger! !! Hjælp, så bliver jeg sindssyg. Forhåbentlig ikke for fuld styrke hele tiden?

Han er begyndt at tage nogen skrigeture, som starter helt uden varsel og eskalerer til rent hysteri på 5 sekunder. Tænker at det måske er udtryk for overstimulering - har I oplevet det? Og hvordan takler man det?

Hvor meget laver du med ham i løbet af dagen, altså hvor meget er I ude af huset?

Anmeld

27. februar 2015

An82

modesty skriver:

Hvor meget laver du med ham i løbet af dagen, altså hvor meget er I ude af huset?

Det svinger med. Vi har ikke været så meget rundt, delvis pga sygdom og delvist fordi jeg tror, at babyer skal have ro. Så han er måske i byen 1-2 gange om ugen samt et par gange i børnehaven efter storesøster.

Anmeld

27. februar 2015

modesty

An82 skriver:

Det svinger med. Vi har ikke været så meget rundt, delvis pga sygdom og delvist fordi jeg tror, at babyer skal have ro. Så han er måske i byen 1-2 gange om ugen samt et par gange i børnehaven efter storesøster.

Okay, så er det nok ikke overstimulering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.