Hej 
Jeg er ved at gå op i limningen af at være så skruk!!!
Min kæreste og jeg har været sammen i over 5 år og skal giftes til sommer. Jeg søger efter en praktikplads, så jeg kan komme i gang med min uddannelse, da den jeg tidligere har gået på, overhoved ikke var mig alligevel. Det var ellers meningen at vi ville starte PB så det passede med at jeg kunne nå at blive færdig med min uddannelse, men da jeg nu skal i gang med noget nyt, ville det så skulle rykkes i 3,5 år!!!
Jeg har været skruk de sidste 5 år (jeg er 22 år nu). Ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.
Min kæreste er klar på at gå i gang med det samme, men da jeg hverken har eller er i gang med en uddannelse ved jeg ikke hvor smart det ville være??
Det skal lige siges at min kæreste er færdiguddannet til vinter.
Men samtidig vil han gerne have jeg har en praktikplads, så jeg i det mindste har noget at vende tilbage til igen efter barsel.
Jeg håber på at det er muligt at få en praktikplads, som jeg kan starte på så hurtigt som muligt, så vi kan gå i gang med PB.
Uanset hvad, så kan jeg ikke have mave på til vores bryllup, da jeg har købt min kjole, og ikke har råd til en ny.
Pengene er dog heller ikke til det lige nu, da vi som sagt skal giftes, og det koster knaster!
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at komme ud med mine tanker.
Tak fordi du læste 
Anmeld