Skruuuuuuk!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er ved at gå op i limningen af at være så skruk!!!

Min kæreste og jeg har været sammen i over 5 år og skal giftes til sommer. Jeg søger efter en praktikplads, så jeg kan komme i gang med min uddannelse, da den jeg tidligere har gået på, overhoved ikke var mig alligevel. Det var ellers meningen at vi ville starte PB så det passede med at jeg kunne nå at blive færdig med min uddannelse, men da jeg nu skal i gang med noget nyt, ville det så skulle rykkes i 3,5 år!!!

Jeg har været skruk de sidste 5 år (jeg er 22 år nu). Ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.

Min kæreste er klar på at gå i gang med det samme, men da jeg hverken har eller er i gang med en uddannelse ved jeg ikke hvor smart det ville være??
Det skal lige siges at min kæreste er færdiguddannet til vinter.  
Men samtidig vil han gerne have jeg har en praktikplads, så jeg i det mindste har noget at vende tilbage til igen efter barsel. 

Jeg håber på at det er muligt at få en praktikplads, som jeg kan starte på så hurtigt som muligt, så vi kan gå i gang med PB. 

Uanset hvad, så kan jeg ikke have mave på til vores bryllup, da jeg har købt min kjole, og ikke har råd til en ny. 

Pengene er dog heller ikke til det lige nu, da vi som sagt skal giftes, og det koster knaster! 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at komme ud med mine tanker.

Tak fordi du læste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har været sammen i over 5 år og skal giftes til sommer. Jeg søger efter en praktikplads, så jeg kan komme i gang med min uddannelse, da den jeg tidligere har gået på, overhoved ikke var mig alligevel. Det var ellers meningen at vi ville starte PB så det passede med at jeg kunne nå at blive færdig med min uddannelse, men da jeg nu skal i gang med noget nyt, ville det så skulle rykkes i 3,5 år!!!

Jeg har været skruk de sidste 5 år (jeg er 22 år nu). Ved snart ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.

Min kæreste er klar på at gå i gang med det samme, men da jeg hverken har eller er i gang med en uddannelse ved jeg ikke hvor smart det ville være??
Men samtidig vil han gerne have jeg har en praktikplads, så jeg i det mindste har noget at vende tilbage til igen efter barsel. 

Jeg håber på at det er muligt at få en praktikplads, som jeg kan starte på så hurtigt som muligt, så vi kan gå i gang med PB. 

Uanset hvad, så kan jeg ikke have mave på til vores bryllup, da jeg har købt min kjole, og ikke har råd til en ny. 

Pengene er dog heller ikke til det lige nu, da vi som sagt skal giftes, og det koster knaster! 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at komme ud med mine tanker.

Tak fordi du læste

Ville vente med pb til du har fundet dig en praktikplads, fordi så tror jeg på at du selv er mere afslappet og veltilpas under din graviditet og barsel, når du ved der er styr på uddannelses fronten og stort tillykke med at i skal giftes!

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ville vente med pb til du har fundet dig en praktikplads, fordi så tror jeg på at du selv er mere afslappet og veltilpas under din graviditet og barsel, når du ved der er styr på uddannelses fronten og stort tillykke med at i skal giftes!

Tusind tak!

Det er umiddelbart også det vi går efter, selvom det er svært at vente!

Men synes måske det vil være tarveligt at få praktikplads, og så gå på barsel nogle måneder efter? 

Men bliver nødt til at vente, for har heller ikke råd til en ny kjole Hihi

Anmeld

27. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Tusind tak!

Men synes måske det vil være tarveligt at få praktikplads, og så gå på barsel nogle måneder efter? 

Det er jo et samvittighedsspørgsmål selvfølgelig, men det kan også være det tager 1 år inden du blive gravid og så er du måske nærmest færdig uddannet inden du føder, afhængigt af hvor længe din læretid er selvfølgelig. 

Jeg havde gjort det uden at blinke. 

Anmeld

1. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det er jo et samvittighedsspørgsmål selvfølgelig, men det kan også være det tager 1 år inden du blive gravid og så er du måske nærmest færdig uddannet inden du føder, afhængigt af hvor længe din læretid er selvfølgelig. 

Jeg havde gjort det uden at blinke. 

Tak for svar

Tror umiddelbart også det er det vi ender med

Anmeld

9. marts 2015

Spireren

Kan kun nikke genkendende til det... Har godt nok "kun" været sammen med min kæreste i 3 år... Men jeg har en datter fra et tidligere forhold som idag er 6,5 år... Men jeg er studerende, mangler en elevplads... Der er bare ikke plads til en lille lige nu... Men jeg har venner og familie lige omkring mig der bare får... Det gør ondt når man gerne vil, men at man bare må indse at man må vente...

Krammer fra en der godt kan sætte sig i dit sted...

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Har fundet ud af at de har lavet reformen om Så man skal først igennem grundforløb, før man kan få en praktikplads, så det vil sige der først er opstart i august, og så kan man starte praktikplads op efter jul først  

Ved ikke om vi så skal udskyde pb et år endnu?

Anmeld

10. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej

Tak fordi du læste

Åh jeg kan sætte mig ind i det der med at være skruk! Godt nok har jeg en datter på 8 mdr, men jeg er bare så klar på en mere! - Hvis omstændighederne havde været anderledes...

Jeg er nok nødt til at vente 3-4 år endnu før vi kan begynde på pb2 :/
Ville ellers så gerne have børn tæt på hinanden!

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

Anonym skriver:

Tusind tak!

Øv hvor træls...

Men hvis du skulle kunne passe kjole. Alligevel så er det jo godt nok du venter lidt med pb

Men det er træls at finde ud af at der går lidt længere før du er færdig...

Anmeld

11. marts 2015

Anonym trådstarter

Har lyst til bare at starte nu, og så må uddannelsen vente. ;-) min krop skriger efter baby! Godt jeg har min kæreste til at være fornuftig for mig :-D bare rigtig kedeligt måske at skulle vente et år med at begynde endnu :-( det er jo slet ikke sikkert man kan få en praktikplads alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.