sur baby - træt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

An82

Frk_Louise skriver:

Det samme her, 16 uger- og hun har godt nok også lige skiftet et gear op her indenfor den sidste uge!!! 

Hun bliver SÅ hysterisk, når hun bliver træt. Hun vil ikke ligge selv, hun vil ikke have tøj på, hun vil ikke have dyne på, hun vil ikke have ble på. Og når hun er  sulten, bliver hun også sur.

Håber det bare er en fase...  

Har ikke fået mere end max. to timers sammenhængende søvn i en uge 

Forstå mig ret - det er helt rart at høre, at man ikke er alene. Det du beskriver lyder fuldstændig som her. Håber de snart retter sig for man bliver da fuldstændig bims af det skrigeri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Tutter92

An82 skriver:

Det har du ret i, det er bare så svært at vide om han får nok at spise, når man ammer. Han har taget 900 g på over de sidste 7 uger,  og det synes jeg jo egentlig ikke er så  meget - eller?

Nej det sys jeg heller ikke lyder af så meget, men jeg ved self ikke hvad der er normalt for dem at tage på når man ammer.

Min dreng har taget ca 1100 g på, på 5 uger. Og jeg kan jo hele tiden kontrollere hvor meget han får og spise, kan godt se at det er svært for dig.

Hvis min søn ikke gider at spise særlig meget af flasken, prøver jeg lige at skifte ham og pludre lidt med ham, og så prøver jeg lige at give ham lidt mere, men self kun hvis han er sulten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.