Min dejlige lille dreng på 15 uger er konstant sur for tiden. De første 2-3 måneder af hans liv var han den mildeste baby, man kan forestille sig, men fra omkring 10 uger slog han om og blev SUR. Han er ikke sur hele tiden, men han er slet ikke som tidligere. Og i denne uge har det været helt galt, han skriger uanset hvad jeg gør. Han vil ikke ligge på ryggen, han vil ikke ligge på maven - var ellers tidligere er stort hit - han vil ikke bare ligge på arm, han brokker når jeg ammer... og jeg bliver så træt og ked af det, og glæder mig bare til at han skal sove næste gang, men igen, det er også lidt en kamp.
Det skal siges, at han har været forkølet med voldsom hoste den sidste måned, og det har naturligvis taget på kræfterne og forstyrrer naturligvis også søvnen. Men hold op, hvor er jeg ved at være træt af det. Måske også lidt fordi, jeg lige havde indstillet mig på, at have fået en nemt barn. Men niks, nu er temperamentet fundet frem
Nå, havde bare lige brug for at brokke mig. Håber han vågner op i bedre humør..,
Anmeld