Babytrold barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2015

Jj1709

KomSåBaby! skriver:

Det kan jeg godt forstå - håber du kan finde en "prøve" vogn, ellers må du undersøge returretten ����

Tak, ja det må jeg have undersøgt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Lililili

Det er en Trille dream light, bare med andet navn. Jeg ville ønske, vi havde købt den fra start, den er virkelig fin, robust og lækker.  vi købte istedet en emmaljunga vi fortrød og måtte sælge 

Anmeld

25. februar 2015

Aprilbaby2015

Jeg ville ikke tøve med at købe den over nettet. Jeg har intet negativt hørt om den vogn indtil videre. Ellers er det gået forbi mine øre, udover almindelige fejl på stel som så mange andre mærker også har.. 

Anmeld

25. februar 2015

Jj1709

LiLyKa skriver:

Det er en Trille dream light, bare med andet navn. Jeg ville ønske, vi havde købt den fra start, den er virkelig fin, robust og lækker.  vi købte istedet en emmaljunga vi fortrød og måtte sælge 

Hvordan kan det være? Jeg havde selv emmaljunga til min datter da hun var lille, den var jeg ellers glad for.. 

Jeg havde bare tænkt at den næste barnevogn jeg skulle eje, skulle være fuldt støttet under barnevognskassen.. 

Anmeld

25. februar 2015

Lililili

Jj1709 skriver:

Hvordan kan det være? Jeg havde selv emmaljunga til min datter da hun var lille, den var jeg ellers glad for.. 

Jeg havde bare tænkt at den næste barnevogn jeg skulle eje, skulle være fuldt støttet under barnevognskassen.. 

Der er rigtig mange gode emmaljunga, men vores stel begyndte at hænge efter 5 måneder. Butikken ville ikke erkende det, og da hele vognen tippede, fordi en 3 årig tog fat i den, turde jeg simpelthen ikke ha den. Vi købte så en lækker klapvogn og en billig scandia barnevogn til haven. Den har vi så også solgt, da vi ventet nr. 2 og den er for stor til bilen når vi skal have 2 vogne med ( der bliver 16 mdr imellem) så nu har vi en fra flipflap.dk, kombivogn med ok langt liggemål på 90 cm i økotex, den er vi også supet glade for, 

Anmeld

25. februar 2015

Jj1709

LiLyKa skriver:

Der er rigtig mange gode emmaljunga, men vores stel begyndte at hænge efter 5 måneder. Butikken ville ikke erkende det, og da hele vognen tippede, fordi en 3 årig tog fat i den, turde jeg simpelthen ikke ha den. Vi købte så en lækker klapvogn og en billig scandia barnevogn til haven. Den har vi så også solgt, da vi ventet nr. 2 og den er for stor til bilen når vi skal have 2 vogne med ( der bliver 16 mdr imellem) så nu har vi en fra flipflap.dk, kombivogn med ok langt liggemål på 90 cm i økotex, den er vi også supet glade for, 

Ja okay, det har da været en rigtig øv oplevelse med emmaljunga så 

jeg har også kigget på flipflap, men tænkte om den måske var for dårlig i kvaliteten? Det er jo ikke muligt at se den irl og det er svært at bedømme udfra billederne 

Anmeld

25. februar 2015

Pigent

Dem der hedder babytrold på coop, er de samme som dem der hedder trille

Anmeld

26. februar 2015

Lililili

Jj1709 skriver:

Ja okay, det har da været en rigtig øv oplevelse med emmaljunga så 

jeg har også kigget på flipflap, men tænkte om den måske var for dårlig i kvaliteten? Det er jo ikke muligt at se den irl og det er svært at bedømme udfra billederne 

Vi tog chancen og er rigtig glade for den. Men som sagt havde Trille dream light været perfekft fra starten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.