Babytrold barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.196 visninger
17 svar
6 synes godt om
25. februar 2015

Jj1709

Er der nogen der kender til barnevogne af mærket babytrold? Jeg har personligt selv aldrig hørt om dem, men min kæreste har forelsket sig i en af det mærke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Aprilbaby2015

Babytrold laver da ikke vogne selv. De har forskellige mærker som Trille og samarbejdede med ABC. 

Men har ikke hørt at de har lavet en babytrold vogn, med det logo.? 

Anmeld

25. februar 2015

Jj1709

Minapril2015 skriver:

Babytrold laver da ikke vogne selv. De har forskellige mærker som Trille og samarbejdede med ABC. 

Der står på Coop.dk at de vogne hedder babytrold.. Jeg undrede mig os, for har aldrig hørt om det før.. Jeg smider lige et billede ind

Anmeld

25. februar 2015

Jj1709

Minapril2015 skriver:

Der står den hedder babytrold 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2015

Aprilbaby2015

Jj1709 skriver:

Der står på Coop.dk at de vogne hedder babytrold.. Jeg undrede mig os, for har aldrig hørt om det før.. Jeg smider lige et billede ind

Coop, må ikke reklamere med Trille, og ABC da de ikke har betalt for den del, men for at sælge babytrolds mærke. 

De vogne jeg har set på coop.dk er af Mærket Trille eller ABC.  

* Jeg har selv en Trille Dream Light 98 cm. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2015

KomSåBaby!

Kender ikke vognen eller mærket - men ved de er på tilbud på coop´s webshop, 20 % på alt lige i de her dage  

Anmeld

25. februar 2015

Aprilbaby2015

Jj1709 skriver:

Der står den hedder babytrold 

Kik i mit svar  Det er den vogn, bare en anden farve. 

Anmeld

25. februar 2015

Jj1709

Minapril2015 skriver:

Coop, må ikke reklamere med Trille, og ABC da de ikke har betalt for den del, men for at sælge babytrolds mærke. 

De vogne jeg har set på coop.dk er af Mærket Trille eller ABC.  

* Jeg har selv en Trille Dream Light 98 cm. 

Aha! Jeg kunne heller ikke forstå at der skulle være et barnevognsmærke der var gået min næse forbi 

Anmeld

25. februar 2015

Jj1709

KomSåBaby! skriver:

Kender ikke vognen eller mærket - men ved de er på tilbud på coop´s webshop, 20 % på alt lige i de her dage  

Ja det kunne jeg se da jeg kiggede, jeg er bare lidt tilbageholdende med at købe over nettet, jeg vil gerne prøvekøre den først 

Anmeld

25. februar 2015

KomSåBaby!

Jj1709 skriver:

Ja det kunne jeg se da jeg kiggede, jeg er bare lidt tilbageholdende med at købe over nettet, jeg vil gerne prøvekøre den først 

Det kan jeg godt forstå - håber du kan finde en "prøve" vogn, ellers må du undersøge returretten ����

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.