Vs i maj. Tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Softshell dragten kan købes brugt. Vores har haft meget glæde af sin. Da det ved vind ikke behøver noget vildt indenunder. Ærgerlig jeg først så den da han kom i str 86 :-(. 

Der er nogle der sommetider sælger overtøjs " pakker "  det bliver jo minimalt brugt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
årgang84 skriver:

Softshell dragten kan købes brugt. Vores har haft meget glæde af sin. Da det ved vind ikke behøver noget vildt indenunder. Ærgerlig jeg først så den da han kom i str 86 :-(. 

Der er nogle der sommetider sælger overtøjs " pakker "  det bliver jo minimalt brugt. 

Jeg bruger det også rigtig meget, at købe brugt

Anmeld

26. februar 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
MummiT skriver:

Ja, jeg ved godt at jeg er tidligt ude, men jeg skal flytte midt i april og har en masse udgifter i den forbindelse, så der skal altså tænkes lidt over pengene

Men! Min datter skal starte i vs til maj, og jeg aner ikke hvilken slags overtøj hun skal have med? Selvfølgelig kommer det an på vejret... Men hvad havde I givet jeres unger med i vs på den tid af året?

Lige til info er hun til den tid 10 mdr. I øjeblikket kryber hun, kan sidde selv og rejse sig op. Kan også komme fra maven og op at sidde hvis hun støtter sig op af noget. Der kan selvfølgelig nå at ske meget på 2 mdr, men det kan jo også være at det står lidt stille efter det kæmpe ryk vi lige har haft

Jeg har aldrig haft termotøj til mine drenge. Jeg ville købe et godt sæt regntøj og en lækker fleecetrøje. Fleecetrøjen kan hele foråret, sommeren, start efteråret bruges som overgangsjakke med en dunvest over, når det er nødvendigt. Det ser fedt ud og er super behageligt.  Derudover skal hun jo "bare" have alm. skiftetøj med, bleer og sut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.