Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har født for to dage siden og her i dag da jeg var på toilettet mærker jeg at der kommer en ordenligt stor klump ud af mig. Den er sej og hård og på størrelse med en clementin. Evt. nogen der ved hvad det er? Og skal jeg være bekymret?
Jeg har født for to dage siden og her i dag da jeg var på toilettet mærker jeg at der kommer en ordenligt stor klump ud af mig. Den er sej og hård og på størrelse med en clementin.
Evt. nogen der ved hvad det er? Og skal jeg være bekymret?
Sådan en kom også ud af mig et par dage efter fødslen, og jeg blev mildest talt chokeret, men på barseslafsnittet, fik jeg at vide at det var helt normalt. Jeg syntes mere min lignede en lever eller sådan noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik også en stor klump ud det var bare størknet blod klump første gang var dog på sygehuset anden gang hjemme ved mig selv. Jeg blev selv chok og bange men det behøvede jeg ikke fik jeg at vide. Og slet ikke når hele min moderkage var ude og flot osv.
Det ligner, det som jeg oplevede ved min første fødsel. Det er størknet blod.
Jeg fik e shock, men var heldigvis på sygehuset.
Det kommer især, hvis man ikke lige får rørt sig så meget og ligger ned. Så kan det rigtig samles.
Add
Helt normalt, jeg fik også et kæmpe chok og syntes der lignede er form for organ, en lever eller sådan noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128