Overhovedet ikke for sarte sjæle (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.706 visninger
13 svar
2 synes godt om
24. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har født for to dage siden og her i dag da jeg var på toilettet mærker jeg at der kommer en ordenligt stor klump ud af mig. Den er sej og hård og på størrelse med en clementin.

Evt. nogen der ved hvad det er? Og skal jeg være bekymret?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

mortilnoahogmelina

Personligt ville jeg bestemt lige give fg et kald da du stadig høre til dem ... 

Jeg havde selv meget store klumper efter første fødsel lignende dine men det skal holdes øje .. Det kan være raster af moderkagen feks . Og det skal fjernes hvis tilfældet . 

Anmeld

24. februar 2015

JH12

Det kunne godt være en rest SF moderkagen som ikke er kommet helt ud.. 

Hvis jeg var dig ville jeg lige hører fødegangen, i tilfælde af der er mere.. 

Anmeld

24. februar 2015

M (:

Anonym skriver:

Jeg har født for to dage siden og her i dag da jeg var på toilettet mærker jeg at der kommer en ordenligt stor klump ud af mig. Den er sej og hård og på størrelse med en clementin.

Efter min fødsel ville sygeplejerskerne gentagne gange se mine blodige bind for hinderester - måske det er sådan noget, der er kommet ud? 

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Kan det også give stærke smerter??

Anmeld

24. februar 2015

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Kan det også give stærke smerter??

Hvis du har smerter os skal du abselout tilses hurtigsg

muligt , tester af moderkage kan give stærke smerter ja of skal fjernes med en udskrabning . Jo hurtigere jo bedre . 

Anmeld

24. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja, du skal absolut ringe til hospitalet med det samme.

Anmeld

24. februar 2015

mor88

Anonym skriver:

Synes det ser lidt voldsomt ud til "kun" at være hinderester, selvom mine virkede voldsomme, var der aldrig så meget som du viser på billedet.

I værste tilfælde kan smerterne stamme fra begyndende betændelse pga rester, så giv fødegangen et kald min mor lå selv indlagt rigtig længe da hun fødte mig pga betændelse der ikke blev opdaget i tide.

Anmeld

24. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Der kører en tråd omkring "hvad man gerne ville have vidst før fødslen" og flere nævner noget vistnok kaldet koagler - som åbenbart er nogle harmløse blodansamlinger - måske kunne det være det?

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar.

jeg har snakket med dem. Umiddelbart er der ikke grund til bekymring lige nu. Jeg skal bare holde øje med at jeg ikke får tiltagende smerter eller blødning. Må heller ikke få feber. For så skal jeg ringe derind igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.