Så går det løs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

M (:

Disarobi skriver:

Hvor langt er du nu så? Og ved I hvorfor du fødte så tidligt første gang? 

Min søn var 55 cm og 4430 g og det var så nemt at føde ham, mærkede ikke noget til bristningen da det skete og tre uger efter føltes alt normalt igen. 

Så størrelsen på lillebror bekymrer mig ikke, men jeg blev kørt på operationsbordet umiddelbart efter fødslen pga blodtabet og gik glip af de første timer og den første undersøgelse. Dét vil jeg nødig gå glip af igen  

Jeg er nu 28+2, så håber da på, at der går 2,5 måned endnu før vi skal hilse på lillebrøster.

Nej, det har de ingen forklaring på, så må bare krydse fingre (og ben) for, at baby ikke kommer tidligere denne gang. Jeg har indtil videre en helt normal og problemfri graviditet, men det havde jeg også første gang, så man ved aldrig..

Puha, nej, det kan jeg godt forstå. Synes de fleste siger, at størrelsen på baby ikke har den store betydning, men jeg har jo kun født en lille tut, så har ingen personlig erfaring. 

Håber for jer, at I får en mere rolig start denne gang - det under jeg jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Disarobi

Stjerneskud84 skriver:

Held og lykke, det bliver spændende... 

Tak for det

sjovt som man kan gå og glæde sig til smertehelvede  

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

M (: skriver:

Jeg er nu 28+2, så håber da på, at der går 2,5 måned endnu før vi skal hilse på lillebrøster.

Nej, det har de ingen forklaring på, så må bare krydse fingre (og ben) for, at baby ikke kommer tidligere denne gang. Jeg har indtil videre en helt normal og problemfri graviditet, men det havde jeg også første gang, så man ved aldrig..

Puha, nej, det kan jeg godt forstå. Synes de fleste siger, at størrelsen på baby ikke har den store betydning, men jeg har jo kun født en lille tut, så har ingen personlig erfaring. 

Håber for jer, at I får en mere rolig start denne gang - det under jeg jer! 

Jeg gik 13 dage over første gang. Mærkeligt hvad der lige tricker nogen til at gå i fødsel før tid mens andre skal have voldsom meget hjælp til at få det i gang 

Hvor stor var han?? 

Og tak, håber også på en bedre oplevelse denne gang

Anmeld

23. februar 2015

M (:

Disarobi skriver:

Jeg gik 13 dage over første gang. Mærkeligt hvad der lige tricker nogen til at gå i fødsel før tid mens andre skal have voldsom meget hjælp til at få det i gang 

Hvor stor var han?? 

Og tak, håber også på en bedre oplevelse denne gang

Ja, det kunne være spændende at vide, hvad der sætter gang i sagerne.. 

Han vejede 2725 og gennemsnittet for en baby i uge 36 er 2800 gram, så han var helt perfekt størrelse af sin GA. (:

Anmeld

23. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig god fornøjelse! Vh stine

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

M (: skriver:

Ja, det kunne være spændende at vide, hvad der sætter gang i sagerne.. 

Han vejede 2725 og gennemsnittet for en baby i uge 36 er 2800 gram, så han var helt perfekt størrelse af sin GA. (:

Årh altså, en bette én... Ja, her blev lillebror scannet uge 36 og vurderet til at være 3200 -jeg er bare "dømt" til at føde ordentlige basser  

men pyt, de er skønne uanset størrelse!!!!!! 

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

StineW79 skriver:

Rigtig god fornøjelse! Vh stine

Tusind tak glæder mig også... 

Anmeld

23. februar 2015

Stjerneskud84

Disarobi skriver:

Tak for det

sjovt som man kan gå og glæde sig til smertehelvede  

Ja, bagefter har man glemt det smertehelvede man lå i... 

Anmeld

23. februar 2015

M (:

Disarobi skriver:

Årh altså, en bette én... Ja, her blev lillebror scannet uge 36 og vurderet til at være 3200 -jeg er bare "dømt" til at føde ordentlige basser  

men pyt, de er skønne uanset størrelse!!!!!! 

Ja, synes også det er lidt vemodigt at jeg forhåbentlig aldrig får en helt så lille baby mere.. Men som du siger, er større babyer jo også lækre! (: 

Anmeld

24. februar 2015

Bak

Disarobi skriver:

Wow!!!!! Jeg kunne have skrevet det her indlæg ordret i lørdags!!!!!!

var endda forbi fødegangen fordi mine regelmæssige plukkeveer føltes akkurat som mine første timer i aktiv fødsel med den første  

Spændende om der snart sker noget for alvor hos dig så  

Som med dig, så skete der så ikke mere i går  Øv. Nu håbede jeg ellers lige

Nå, men jeg må vel trøste mig med, at der jo under alle omstændigheder er rimelig kort tid til fødslen sådan set i et større perspektiv Men iihhh, hvor kan man alligevel blive utålmodig

Held og lykke i dag! Det er en smuk dag til fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.