Så går det løs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
19 svar
6 synes godt om
23. februar 2015

Disarobi

Imorgen er jeg 39+0 og skal sættes i gang med fødslen af vores andet barn!!! Så lige om snart er min lille dreng på 15 mdr blevet storebror, det lyder helt forkert til sådan en lille gut Men NØJ hvor vi glæder os til den kommende tid!!!!

Helt fantastisk god tirsdag også til alle jer derude!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

M (:

Imorgen er jeg 39+0 og skal sættes i gang med fødslen af vores andet barn!!! Så lige om snart er min lille dreng på 15 mdr blevet storebror, det lyder helt forkert til sådan en lille gut Men NØJ hvor vi glæder os til den kommende tid!!!!

Held og lykke med det! (:

Hvordan kan det være, at du "allerede" skal sættes i gang? 

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

M (: skriver:

Held og lykke med det! (:

Hvordan kan det være, at du "allerede" skal sætterne gang? 

Tak for det, glæder mig helt sindssygt til at prøve det igen 

Jeg havde en træls blødning + bristning første gang, pga for meget fostervand og stort barn, og de skønner lillebror til at være omkring de 4 kilo nu så de synes ikke han behøver blive større...

Anmeld

23. februar 2015

M (:

Disarobi skriver:

Tak for det, glæder mig helt sindssygt til at prøve det igen 

Jeg havde en træls blødning + bristning første gang, pga for meget fostervand og stort barn, og de skønner lillebror til at være omkring de 4 kilo nu så de synes ikke han behøver blive større...

Åh, så kan jeg godt forstå at du takker ja! Jeg er også spændt på, hvilken størrelse baby jeg kan forvente denne gang; min søn er født 36+3, så han var et bette myr, og regner da bestemt med at gå 1-5 uger mere denne gang 

Anmeld

23. februar 2015

Bak

Disarobi skriver:

Hvor spændende! Held og lykke! 

Sidder selv og er 38+0, har meget hyppige plukkeveer her til aften, så er spændt på, om der snart sker mere. Er andengangsfødende ligesom dig, men fødte seks dage over tid første gang. Husker ikke disse plukkeveer fra dengang. På denne måde havde jeg det først lige før jeg gik i fødsel, så nu er jeg lidt spændt 

Anmeld

23. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Rigtig god fornøjelse

Vores dreng blev storebror da han var 17 mdr.

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

M (: skriver:

Åh, så kan jeg godt forstå at du takker ja! Jeg er også spændt på, hvilken størrelse baby jeg kan forvente denne gang; min søn er født 36+3, så han var et bette myr, og regner da bestemt med at gå 1-5 uger mere denne gang 

Hvor langt er du nu så? Og ved I hvorfor du fødte så tidligt første gang? 

Min søn var 55 cm og 4430 g og det var så nemt at føde ham, mærkede ikke noget til bristningen da det skete og tre uger efter føltes alt normalt igen. 

Så størrelsen på lillebror bekymrer mig ikke, men jeg blev kørt på operationsbordet umiddelbart efter fødslen pga blodtabet og gik glip af de første timer og den første undersøgelse. Dét vil jeg nødig gå glip af igen  

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

Bak skriver:

Hvor spændende! Held og lykke! 

Sidder selv og er 38+0, har meget hyppige plukkeveer her til aften, så er spændt på, om der snart sker mere. Er andengangsfødende ligesom dig, men fødte seks dage over tid første gang. Husker ikke disse plukkeveer fra dengang. På denne måde havde jeg det først lige før jeg gik i fødsel, så nu er jeg lidt spændt 

Wow!!!!! Jeg kunne have skrevet det her indlæg ordret i lørdags!!!!!!

var endda forbi fødegangen fordi mine regelmæssige plukkeveer føltes akkurat som mine første timer i aktiv fødsel med den første  

Spændende om der snart sker noget for alvor hos dig så  

Anmeld

23. februar 2015

Stjerneskud84

Disarobi skriver:

Held og lykke, det bliver spændende... 

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

MoarHvidovre skriver:

Rigtig god fornøjelse

Vores dreng blev storebror da han var 17 mdr.

Tak skal du have  

Årh altså, det er en meget ung alder at få sådan en titel i -herhjemme ynder jeg at sige han bare skal være bror  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.