fruD skriver:
Jeg fødte for lidt over 6 uger siden og min datter kan ikke finde ud af at amme. Vi har prøvet alt, ammebrikker, været indlagt på neonatal grundet vægttab da hun ikke kunne finde ud af at spise. Da vi var indlagt malkede jeg ud og gav hende min mælk på flaske (Modermælk er jo det allerbedste for baby, siger lægerne). Da vi blev udskrevet lejede jeg en elektronisk brystpumpe hos Ønskebørn. Så nu har jeg malket ud i fem uger og givet det på flaske. Jeg synes ikke det er så træls (når vi nu ikke kan amme) så jeg forsætter med pumpen til det hænger mig langt ud af halsen. Men pt er det mit job. Men prøv ammebrikkerne først - det er da klart det letteste 
det er da super flot..
og til TS... sårene heler med tiden. brug lanolin creme og sørg for at holde dine babser rene så går der ikke betændelse i.
jeg havde også sår med min første og jeg HADEDE det, men der gik ikke længe 1-2 uger så var det væk og amingen kørte totalt på skinner.
og hvis det ikke kommer til at køre for dig, så dør hverken baby eller du ikke af at sige stop og gå over til MME..
en god mor sidder ikke i brysterne.. 
du gør tydeligvist det der er bedst for dit barn.. 
Anmeld