Tage uddannelse eller blive gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Mindre detalje, som jeg lige missede  
Jeg læser til pædagog, så det er jo ret simpelt. Hvis I nu venter et år med at gå igang, så du kun har et år tilbage?

Ja også lidt det jeg tænker, skulle bare lige høre andres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Har du tjekket, at du ikke skal have fornyet din skole, når det er så lang tid siden, at du er uddannet?
Synes, at have hørt noget om, at der er kommet nye regler for, hvor længe ens HH/HG er gældende.

Åh det kunne da godt være det var en ide, har slet ikke været ind over alt det der..

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jamen så må i jo vente til du er færdig med den uddannelse, længere er den vel ikke?  Personligt er det dog ikke noget der skulle stoppe mig hvis det var. 

Det kan også være jeg bare tænker for meget over tingene og bare skal springe ud i det

sidste gang gik der også 1 år før jeg blev gravid, kan jo være det samme denne gang..

Anmeld

23. februar 2015

Mom2

Anonym skriver:

Åh det kunne da godt være det var en ide, har slet ikke været ind over alt det der..

Jeg ved ikke om det passer, synes bare at have hørt noget om det. Tænkte bare, at det jo er en rimelig vigtig faktor

Set bort fra det, så ville jeg få et barn mere og så tage uddannelse, jeg ville ikke have 4-5år mellem mine børn.

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Jeg ved ikke om det passer, synes bare at have hørt noget om det. Tænkte bare, at det jo er en rimelig vigtig faktor

Set bort fra det, så ville jeg få et barn mere og så tage uddannelse, jeg ville ikke have 4-5år mellem mine børn.

Tak for svar

nej jeg synes også 4 - 5 år er længe imellem dem, men det er svært om man skal priotere uddannelse eller familie.. Men vægter nok mest til familie lige nu, specielt når jeg har job..

Anmeld

23. februar 2015

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hvis du har en Hg vil jeg anbefale dig at søge i år..

Hg'en forsvinder og du skal bruge en EUX i stedet for.. Så mener det kun er i år du kan bruge din Hg .. Sådan er det i hvertfald med lægesekretær uddannelsen

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hvis du har en Hg vil jeg anbefale dig at søge i år..

Hg'en forsvinder og du skal bruge en EUX i stedet for.. Så mener det kun er i år du kan bruge din Hg .. Sådan er det i hvertfald med lægesekretær uddannelsen

Ja det har jeg også søgt ind som og kunne godt læse at det var sidste år at man kunne komme ind med en alm hg, jeg samler benene og ser hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.