Tage uddannelse eller blive gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
16 svar
3 synes godt om
23. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg fik nyt job sidste år børnetøjsbuktik da jeg gerne ville have nye udfordringer og i år søge nogle kontorelevstillinger, jeg er uddannet i tøjbutik og var der i 7 år. Jeg har søgt en masse, men nu ved jeg ikke om jeg hellere vil have et barn til inden jeg tager en ny uddannelse.. Vi har en datter på 1 1/2 og hvis jeg tager en uddannelse vil der ihvertfald blive 4 år hvis ikke mere imellem dem..

hvad ville i gøre? Tage uddannelse og være ligeglad med der var 4 - 5 år imellem eller gå i gang med at blive gravid og tage en uddannelse efter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Dinna88

Kan du ikke gøre begge dele? Jeg er gravid nu, og går på barsel efter 1. semester. Så starter jeg bare op på 2. semester efter barsel, og så får jeg SU under barsel

Anmeld

23. februar 2015

malliebooh

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg fik nyt job sidste år børnetøjsbuktik da jeg gerne ville have nye udfordringer og i år søge nogle kontorelevstillinger, jeg er uddannet i tøjbutik og var der i 7 år. Jeg har søgt en masse, men nu ved jeg ikke om jeg hellere vil have et barn til inden jeg tager en ny uddannelse.. Vi har en datter på 1 1/2 og hvis jeg tager en uddannelse vil der ihvertfald blive 4 år hvis ikke mere imellem dem..

hvad ville i gøre? Tage uddannelse og være ligeglad med der var 4 - 5 år imellem eller gå i gang med at blive gravid og tage en uddannelse efter.. 

Hvis min økonomi kunne holde til at jeg studerede med 2 børn, så ville jeg vælge at få barnet først .. Personligt synes jeg ikke der skal være for længe mellem børn men økonomien skal jo også holde. 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter