En lille opsamling...
det viste sig, at min lille skat havde 12 ugers tigerspring. Der skete simpelthen for meget i det lille hoved. Nu har vi haft ca 14 dage med perfekte nætter, hvor der er blevet ammet i lænestolen én gang og hun er blevet lagt i vuggen uden problemer.
Første afstikker er her i nat, hvor hun åbenbart er mere sulten, trods en times amning. Nok ammesprings tid. Det tager vi med - ikke alle nætter kan være perfekte med et spædbarn.
Tak for alle jeres råd. Desværre er det ikke muligt at smide brikkerne, da hun nægter at tage brystet og bliver hidsig. Amming i sengen er desværre også udelukket 99% af tilfældene, da det bare ikke fungerer for os og min søvn bliver så smadret, at jeg ikke får oparbejdet det nødvendige overskud. Elsker at have hende i sengen under samme dyne, men vi kamp sveder begge og igen ødelægger det søvnen.
Jeg er nødt til at bruge lænestolen, der heldigvis kan lænes tilbage. Er begyndt at tænde en alarm, der går i gang efter 1 times amning, så jeg kan vågne, såfremt jeg er faldet i søvn, så jeg kan komme ind i seng igen.
Endnu en gang tak for alle der var så søde at bruge tid på at komme med råd. 
Anmeld