Anonym skriver:
1 år barn i vuggestue? 
- Nu skal barnet snart i vuggestue
fordi vi ikke har råd. 
- Mens jeg læste til sygeplejeske var jeg i praktik hos en vuggestue. Det jeg så der, gjorde ondt hver aften.
Der var simpelhen ikke tid tid børnene
- Det var brandslukning på første klasse. 

De senstive børn (stille børn) fik INGEN kontakt, uden da forældrene kom med dem, når der skulle spises, og skiftes
så sad de for sig selv i en cirkel og kigge på det omkring sig.
Pædagogerne havde bare ikke tid
der var så mange børn, og så få pædagoger.
Har siden læste mange artikler af Børnepsykologen Margrethe Brun , om børn kommer til hendes praktik som teenager, og er ensomme, et resultat af manglede kontakt (Når man henter børnene kl. 16.00 og weekenden gøre ikke op på den manglede kontakt i hverdagen)
- Jeg græder hver aften, og ved ikke hvad helvede jeg skal gøre?
Synes bare mit barn er for lille til, at blive afleveret, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for, det bliver okay
og med den viden jeg har, som siger børn første får et behov for andre børn omkring 3 års aldrene, gøre det også hårdt
- Om jeg ikke starter på arbejde, må vi sælge bilen, flytte, og så får vi aldrig hus.
- jeg har så dårlig samvittighed
og er så ked af det.
En af hendes artikler.
http://politiken.dk/debat/ECE1133294/vi-ved-ikke-hvad-vi-goer-ved-boernene/
Ja, kan give dig ret i at der er mangel på pædagoger nogle steder, men hvor jeg var sidst, var der ingen børn der sad og var ensomme på gulvet, der kunne sagtens være en pædagog om en gruppe børn, børnene legede sammen, der blev taget hensyn til de børn der havde brug for mere opmærksomhed, (Der var en 6måned gammel baby, 1årige der var meget klingede), men der var stadigvæk tid til alle.
Børnene blev delt op i små grupper, med hver deres pædagog, det skiftede så.
Du har været et sted, og du har fået en super dårlig oplevelse og den har sat sig i din nethinde, som gør at du bekymre dig rigtig meget, og det er naturligt nok.
Har du valgt et sted endnu? Er der flere at vælge i mellem?
Du tager jo derned, snakker med leder/pædagog og får et indtryk hvordan der er, hverdagen, hvor mange pædagoger der er på hver stue, og de ting, så de kan se om du har en god fornærmelse af stedet, så du føler dig tryg ved at aflevere dit barn.
Og du skal virkelig passe på med at læse for mange af sådan nogle artikler, for kan jo læse at de påvirker dig rigtig meget.