Hej piger.
Først TUSIND tak for i går, det var super hyggeligt.
Efter i var gået kom Christian hjem, og vi fik lynhurtigt ryddet op. Derefter tog Chritstian Noah så jeg kunne slappe lidt af.
Da jeg lagde mig fik jeg nogle plukkeveer der virkelig gjorde ondt. Dem havde jeg ca. hvert 15-20 minut fra kl. 18, da jeg gik på toilettet kl. 20.30 så jeg at jeg blødte. Så jeg ringede til fødegangen, som gerne ville se mig.
Da Noah jo sov kunne Christian ikke bare køre mig, så jeg måtte lige have fat i en veninde som kunne hente mig og køre mig til Herlev hospital.
Da vi kom op på føegangen var det heldigvis min egen jordemoder der var der. Jeg startede med at aflevere en urinprøve, som desværre viste positivt for blærebetændelse og + for sukker.
Nå så kom jeg ind og fik kørt en strimmel, hvor alt så fint ud, jeg havd dog 2 plukkeveer imens.
Så gav hun mig en gyn. undersøgelse, og måtte konstatere at jeg kun har 1½ cm. livmoderhalstilbage og min livmodermund var lidt udviddet og meget blød.
Så nu skal jeg bare ligge og slappe af, og absolt intet lave resten af graviditeten, og jeg skal komme hvis jeg frå flere plukkeveer som gør ondt.
Jeg skal så også til en glucosebelastning om 14 dage, men det havde jeg fået tid til i forvejen, så den ville hun ikke fremskynde nu hvor det alligevel var så snart jeg havde tid.
Knus Tut
Anmeld