En tur på fødegangen i går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Tut

Hej piger.

Først TUSIND tak for i går, det var super hyggeligt.

Efter i var gået kom Christian hjem, og vi fik lynhurtigt ryddet op. Derefter tog Chritstian Noah så jeg kunne slappe lidt af.

Da jeg lagde mig fik jeg nogle plukkeveer der virkelig gjorde ondt. Dem havde jeg ca. hvert 15-20 minut fra kl. 18, da jeg gik på toilettet kl. 20.30 så jeg at jeg blødte. Så jeg ringede til fødegangen, som gerne ville se mig.

Da Noah jo sov kunne Christian ikke bare køre mig, så jeg måtte lige have fat i en veninde som kunne hente mig og køre mig til Herlev hospital.

Da vi kom op på føegangen var det heldigvis min egen jordemoder der var der. Jeg startede med at aflevere en urinprøve, som desværre viste positivt for blærebetændelse og + for sukker.

Nå så kom jeg ind og fik kørt en strimmel, hvor alt så fint ud, jeg havd dog 2 plukkeveer imens.

Så gav hun mig en gyn. undersøgelse, og måtte konstatere at jeg kun har 1½ cm. livmoderhalstilbage og min livmodermund var lidt udviddet og meget blød.

Så nu skal jeg bare ligge og slappe af, og absolt intet lave resten af graviditeten, og jeg skal komme hvis jeg frå flere plukkeveer som gør ondt.

Jeg skal så også til en glucosebelastning om 14 dage, men det havde jeg fået tid til i forvejen, så den ville hun ikke fremskynde nu hvor det alligevel var så snart jeg havde tid.

Knus Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Rasmine

Pyha Tut.
Hvornår er det nu du er sat til?

Havde du ikke tabt dig en hel del?
Jeg mener, jeg troede kun dte var overvægtige som skulle have det der... sukkerbelastning, eler hva ddet hedder?

Anmeld

30. august 2009

Anja

Uha, det var ikke så godt. Heldigvis er der jo ingen fare på færde, hvis du så forholder dig i ro, men det er jo heller ikke så fedt.

Anmeld

30. august 2009

Tut

Pyha Tut.
Hvornår er det nu du er sat til?

Havde du ikke tabt dig en hel del?
Jeg mener, jeg troede kun dte var overvægtige som skulle have det der... sukkerbelastning, eler hva ddet hedder?

Jeg er sat til d. 4/12, så jeg er i 27. uge.

Jo, det er vidst alle med et BMI over 27 der skal, og mit BMI ligger idst på 28 nu

Anmeld

30. august 2009

Sweet1978

Nej shit krydser fingre for du holder på bebs så længe som muligt, ja det med bmi er rigtigt jeg rendte også til ekstra test

Anmeld

30. august 2009

Lise

Sikke noget Tut. Så er det bare at smide sig på sofaen...

Ingen rengøring, ingen slæben tunge ting mv.

Håber du har en god bog!

Anmeld

30. august 2009

Tut

Lise skriver:

Sikke noget Tut. Så er det bare at smide sig på sofaen...

Ingen rengøring, ingen slæben tunge ting mv.

Håber du har en god bog!

Det bliver simpelthen så RØV SYGT bare at skulle ligge der og lave ingenting.

Jeg når sgu da at blive sindsyg.

Jeg må få en hobby, men hvad? Strikke  Ej, så dybt synker jeg sgu ikke

Anmeld

30. august 2009

Tikki

Jamen dog - det var sgu da ufedt. Så er det bare om at ligge på langs, for du skal ikke føde for tidligt da.

Og du har da en hobby - baby.dk

Anmeld

30. august 2009

Mie A

Det var da noget værre noget...
Skod at du ingenting må lave - men der kommer da heldigvis noget godt ud af det i sidste ende

Anmeld

30. august 2009

Mary

Narj, hvor grimt Tut! Håber at det går godt, og at du kan klare den lidt mere kedelige hverdag du har foran dig.

God bedring, eller hvad siger man?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.