bondepigen skriver:
Jamen nu har jeg jo ikke noget problem længere, da jeg selv kan få det til at forsvinde...
Jeg har prøvet de piller der, og flere andre, men der er intet der hjælper, andet end det jeg har skrevet i første indlæg... 
Og det er osse ligemeget hvad der hjælper, bare det hjælper!!!
Har du prøvet Imigran? Man kan få det som pillere eller næsespray. Næsesprayen virker bedst på mig. Prøvede pillerne, men de virkede ikke lige så godt som næsesprayet

Det tog over et år hos mig, at finde ud af jeg havde migræne

Jeg snakkede med min læge, hun sagde bare jeg skulle spise lidt mere, drikke meget, sove og motionere. Alt det gjorde jeg, men det virkede ikke. Det blev ved, og jeg tog til lægen igen. Da var det en anden, fordi min læge var på ferie. Han gav mig nogle papirer som jeg skulle udfylde når jeg havde ondt i hovedet, om hvor jeg har ondt, hvad klokken o.s.v. Det gjorde jeg, og jeg var heldig at komme til ham igen. Så blev der lavet en aftale med sygehuset, at jeg skulle "indlægges" en dag, for at få undersøgt o.s.v. Imens prøvede jeg alt mellem himmel og jord, for at få hovedpinen væk. Indtil at de fandt ud af at jeg havde migræne.
Jeg har haft det siden jeg var 11 år. Da begyndte det stille og roligt, til jeg var 13, da kom det værste.
Nu synes jeg også den bliver værre. Havde en forfærdelig migræneanfald på lørdag. Kunne næsten ikke hoste, for så føltes det som om noget eksploderede inde i hovedet

Det var allerede kommet godt igang, så tog ikke medicinen, for jeg syntes det var lidt sent... så jeg pressede mig bare til at kaste op, da jeg følte det ville komme alligevel. Det hjalp lidt.. Men ikke noget man skal gøre hver gang

så jeg vil hellere begynde at følge liiidt bedre med, når migrænen kommer snigende..
Anmeld