Gå væk kat!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.308 visninger
25 svar
10 synes godt om
22. februar 2015

cennona

Åh, hvor er jeg efterhånden træt af at finde kattelort overalt i min have fra nabons kat 

Har I ikke et godt råd til, hvad jeg kan spraye med eller strø ud over? Alle ideer tages i mod med kyshånd! Dog ikke det med vand - jeg har hverken tid eller tålmodighed til at ligge på lur og hælde vand ud over den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

MysteriousAngel

cennona skriver:

Åh, hvor er jeg efterhånden træt af at finde kattelort overalt i min have fra nabons kat 

Har I ikke et godt råd til, hvad jeg kan spraye med eller strø ud over? Alle ideer tages i mod med kyshånd! Dog ikke det med vand - jeg har hverken tid eller tålmodighed til at ligge på lur og hælde vand ud over den 

Ved du at det er den? I min have har jeg gerne 4-5 forskellige katte rendende...

Anmeld Citér

22. februar 2015

cennona

MysteriousAngel skriver:

Ved du at det er den? I min have har jeg gerne 4-5 forskellige katte rendende...

Jeg er helt sikker. Jeg har taget den på fersk gerning flere gange  Nu kunne det bare være rart, hvis jeg kunne forebygge alle de efterladenskaber i haven 

Anmeld Citér

22. februar 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg har samme problem - dog med min egen kat.

Vi har lige købt det her... 

http://www.maxizoo.dk/get-off-get-off-my-garden-krystaller-200-g.html

Anmeld Citér

22. februar 2015

cennona

Jeg har samme problem - dog med min egen kat.

Vi har lige købt det her... 

http://www.maxizoo.dk/get-off-get-off-my-garden-krystaller-200-g.html

Linket virker ikke  Har du prøvet at bruge det?

Anmeld Citér

22. februar 2015

migxher

Tag en snak med din nabo og ved vedkommende holde sin kat ude af din have (: Og ellers vil du indleverer den på et internat, og så må vedkommende jo betale hvad det koster at få katten igen. 

Anmeld Citér

22. februar 2015

cennona

migxher skriver:

Tag en snak med din nabo og ved vedkommende holde sin kat ude af din have (: Og ellers vil du indleverer den på et internat, og så må vedkommende jo betale hvad det koster at få katten igen. 

Det er desværre ikke en mulighed. Jeg har godt overvejet det, men vores naboer er en meget ressourcesvag familie, som især har set sig lidt sure på os pga. en misforståelse. En snak med dem er derfor ikke muligt - faktisk er jeg lidt nervøs for, hvad de kunne finde på af gengæld, hvis vi afleverede deres kat på internat. Det er desværre der, vi er ude 

Anmeld Citér

22. februar 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
cennona skriver:

Linket virker ikke  Har du prøvet at bruge det?

Det er fordi "l" ikke er blåt så prøv og tilføj et L (lille) i linket 

Har ikke prøvet det endnu.. det er først lige købt 

Anmeld Citér

22. februar 2015

migxher

cennona skriver:

Det er desværre ikke en mulighed. Jeg har godt overvejet det, men vores naboer er en meget ressourcesvag familie, som især har set sig lidt sure på os pga. en misforståelse. En snak med dem er derfor ikke muligt - faktisk er jeg lidt nervøs for, hvad de kunne finde på af gengæld, hvis vi afleverede deres kat på internat. Det er desværre der, vi er ude 

Jamen så ser jeg ikke anden mulighed end at du må hegne din have ind så katten ikke kan komme ind i din have du kan prøve at søge inde på kattegalleri.dk der er mange der har hegnet deres haver ind med samme formål, måske du kan få noget inspiration. 

Diverse produkter, gå væk kat osv er fis i en hornlygte og virker sikkert ikke.

Anmeld Citér

22. februar 2015

L-Lotte

migxher skriver:

Jamen så ser jeg ikke anden mulighed end at du må hegne din have ind så katten ikke kan komme ind i din have du kan prøve at søge inde på kattegalleri.dk der er mange der har hegnet deres haver ind med samme formål, måske du kan få noget inspiration. 

Diverse produkter, gå væk kat osv er fis i en hornlygte og virker sikkert ikke.

Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at det er mig som ikke katteelsker og katteejer der skal hegne min have ind for at undgå at have alle naboernes katte til at rende og skide i mine bede. Min baghave er indhegnet men der er ikke indhegnet ved indkørslen da det er for besværligt når man skal ud med bilen. I øvrigt kan jeg ikke se hvorfor folk ikke bare kan holde deres kræ på egen grund.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.