kirurgisk abort og meget stærke smerter? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Anitta J skriver:

Jeg fik også en kirugisk abort for 2 år siden, jeg fik også slemme smerter, begyndte at bløde men ingen feber. 

Jeg var nok for længe om at gå til lægen (gik med det en md)så en aften var det så slemt at jeg måtte tage til vagtlæge, jeg blev sendt videre ind på sygehuset og jeg havde så kraftig en infektion at de rent faktisk kunne se det ved en gynækologisk undersøgelse. De blev nød til at tage min spiral ud og aå var jeg ellers på kraftig medicinsk kur i 2 uger!! 

Jeg havde ingen feber, kun ovennævnte symptomer så jeg ville opsøge læge hvis det fortsætter de næste par dage. 

Nogle mennesker er bare mere følsomme end andre så det behøver ikke betyde at der er noget galt, men hellere være på den sikre side

Jeg tager derhen idag.. når jeg tager ibuprofen og panodil tager det smerterne men kun i nogle timer. 

Blev du gravid efter din abort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg ved ikke ikke om det var en ønsket eller uønsket abort du fik.. Min var meget uønsket men min lille babys hjertet var stoppet med at slå og måtte derfor ud. Midt i alt sorgen over dette, var den komplikation og indlæggelse bare for meget bagefter og der knækkede filmen for mig.. Så for din egen skyld, så skynd dig at få det tjekket, så du ikke ender i en grim situation som du skal takle oven i det andet <3

Min var også en meget uønsket abort lige efter en anden. Sku ha været til NF men fik istedet fjernet det samme dag. Så hjerteblink helt fra start af og hver anden uge op til uge 12 hvor jeg så begyndte at bløde og få smerter og der var endda stadig hjerteblink to dage mens det stod på men på 3 dagen kun den ik mere så stoppede den det var forfærdeligt. 

Anmeld

22. februar 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Min var også en meget uønsket abort lige efter en anden. Sku ha været til NF men fik istedet fjernet det samme dag. Så hjerteblink helt fra start af og hver anden uge op til uge 12 hvor jeg så begyndte at bløde og få smerter og der var endda stadig hjerteblink to dage mens det stod på men på 3 dagen kun den ik mere så stoppede den det var forfærdeligt. 

Kender dig ikke, men her sidder jeg med tåre i øjnene.. Hvor er det forfærdeligt..! Jeg har aldrig prøvet noget så smertefuldt som at sidde og kigge på skærmen og se det lille hjerte være slukket  

så få det endelig tjekket så du ikke ender med at skulle igennem mere end højst nødvendigt <3 store kram til dig..! 

Det er en lang kamp, og det føles som en kamp uden ende.. Men det går over en dag <3 

jeg er efter 6 uger blevet insemineret igen. Blødte 3,5 uge, ik mens efter 4,5 uge og  er nu klar igen, men psykisk stadig ked af det.. Savner min lille filur noget så frygteligt.. Det føles så forkert dagene efter, at man ikke er gravid mere. Helt tomt inden i..!! 

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Kender dig ikke, men her sidder jeg med tåre i øjnene.. Hvor er det forfærdeligt..! Jeg har aldrig prøvet noget så smertefuldt som at sidde og kigge på skærmen og se det lille hjerte være slukket  

så få det endelig tjekket så du ikke ender med at skulle igennem mere end højst nødvendigt <3 store kram til dig..! 

Det er en lang kamp, og det føles som en kamp uden ende.. Men det går over en dag <3 

jeg er efter 6 uger blevet insemineret igen. Blødte 3,5 uge, ik mens efter 4,5 uge og  er nu klar igen, men psykisk stadig ked af det.. Savner min lille filur noget så frygteligt.. Det føles så forkert dagene efter, at man ikke er gravid mere. Helt tomt inden i..!! 

Det hårdt, især når man har gået og virkelig prøvede ikke at glæde sig for meget fordi man lige har haft en sa måneden inden,men inderst inde er man jublende glad. Og så lige inden nf som vi havde set frem til, også så vi endelig ku sige det til vores venner og familie,så sku de istedet ha en dårlig nyhed. Men sådan er livet, der er ingen garanti, må bare acceptere det. Jeg ønsker bare det barn så inderligt, at tiden nu hvor jeg helst vil vente på jeg får min mens igen, føles uendelig lang. Men tør ik blive gravid igen før jeg får min mens, nu har min krop brug for at komme sig efter to aborter, også rent psykisk, så kan jeg ikke. 

Alt handler om det lige nu, og håber bare at næste gang at den bliver der til de 9 mdr som føles som en evighed. Bare de tre måneder føltes som et år  

Anmeld

22. februar 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det hårdt, især når man har gået og virkelig prøvede ikke at glæde sig for meget fordi man lige har haft en sa måneden inden,men inderst inde er man jublende glad. Og så lige inden nf som vi havde set frem til, også så vi endelig ku sige det til vores venner og familie,så sku de istedet ha en dårlig nyhed. Men sådan er livet, der er ingen garanti, må bare acceptere det. Jeg ønsker bare det barn så inderligt, at tiden nu hvor jeg helst vil vente på jeg får min mens igen, føles uendelig lang. Men tør ik blive gravid igen før jeg får min mens, nu har min krop brug for at komme sig efter to aborter, også rent psykisk, så kan jeg ikke. 

Alt handler om det lige nu, og håber bare at næste gang at den bliver der til de 9 mdr som føles som en evighed. Bare de tre måneder føltes som et år  

Jeg nåede aldrig at have en ægløsning før jeg fik min mens. I hvert fald ikke en rigtig ægløsning.. Så det er en god ide at vente på mens. Så har du også hele tiden et mål.. Og for hver lille ting der sker med din krop fra nu, det vil være små positive skridt  

Anmeld

23. februar 2015

Anitta J

Anonym skriver:

Jeg tager derhen idag.. når jeg tager ibuprofen og panodil tager det smerterne men kun i nogle timer. 

Blev du gravid efter din abort? 

Det lyder som en god idé

Det har taget lang tid, men ja jeg er gravid igen med termin midt april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.