kirurgisk abort og meget stærke smerter? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.009 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. februar 2015

Anonym trådstarter

Fik en kirurgisk abort i uge 12 havde fået en blødning og mange smerter efter to dage var der ik mere hjerteblink. Nu tre dage efter kirurgisk abort ligger jeg stadig med meget slemme smerter og bliver nød til at tage smertestillende ellers kan jeg ikke klare det.  Er det normalt? ?

Jeg er bare bange for der er noget galt.  Har ik feber. Bare smerter og blødning. Og smerterne kommer mest fra højre side. Synes bare at når jeg læser om andres erfaringer ser det ud til de ik har haft de store smerter efter kirurgisk abort og nogen slet ik?? 

Håber der nogen der ka give mig lidt ro på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

AlberteSophie

Var fosteret også 12 uger gammel? 

Det lyder som om de ikke har fået alt med ud, og din krop selv prøver at komme af med det. 

Anmeld

22. februar 2015

Os&lilledig

Kontakt afdelingen med det samme..! Jeg havde voldsomme smerter og besvimede til sidst er hjemme. Der sad store kugler af væv fast i min livmoder hals og jeg fik det fjernet akut. Det skete 2 uger efter medicinsk abort. Livmoderen havde ikke tømt sig sig ordenligt.. 

Anmeld

22. februar 2015

Anitta J

Jeg fik også en kirugisk abort for 2 år siden, jeg fik også slemme smerter, begyndte at bløde men ingen feber. 

Jeg var nok for længe om at gå til lægen (gik med det en md)så en aften var det så slemt at jeg måtte tage til vagtlæge, jeg blev sendt videre ind på sygehuset og jeg havde så kraftig en infektion at de rent faktisk kunne se det ved en gynækologisk undersøgelse. De blev nød til at tage min spiral ud og aå var jeg ellers på kraftig medicinsk kur i 2 uger!! 

Jeg havde ingen feber, kun ovennævnte symptomer så jeg ville opsøge læge hvis det fortsætter de næste par dage. 

Nogle mennesker er bare mere følsomme end andre så det behøver ikke betyde at der er noget galt, men hellere være på den sikre side

Anmeld

22. februar 2015

Os&lilledig

Jeg ved ikke ikke om det var en ønsket eller uønsket abort du fik.. Min var meget uønsket men min lille babys hjertet var stoppet med at slå og måtte derfor ud. Midt i alt sorgen over dette, var den komplikation og indlæggelse bare for meget bagefter og der knækkede filmen for mig.. Så for din egen skyld, så skynd dig at få det tjekket, så du ikke ender i en grim situation som du skal takle oven i det andet <3

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Var fosteret også 12 uger gammel? 

Det lyder som om de ikke har fået alt med ud, og din krop selv prøver at komme af med det. 

Ja det var det.. jeg må ringe til dem og høre om jeg ik ka blive scannet. Synes det mærkeligt de ik scanner efter så de ka se om alt er ude mens man er der, istedet for man ska igennem al det her og så rende frem og tilbage til hospitalet.  Det hele er hårdt i forvejen

Anmeld

22. februar 2015

Bas82

Anonym skriver:

Ja det var det.. jeg må ringe til dem og høre om jeg ik ka blive scannet. Synes det mærkeligt de ik scanner efter så de ka se om alt er ude mens man er der, istedet for man ska igennem al det her og så rende frem og tilbage til hospitalet.  Det hele er hårdt i forvejen

Jeg fik en udskrabning for 5 uger siden. Da de var færdig med indgrebet scannet de for at se om alt var ude, og sagde det var normal proces idag. Jeg fik dog efter nogle dage også stærke smerter og var til tjek på hospitalet - dels var det "efterveer" fordi livmoderen trækker sig sammen igen og så kunne de ikke udelukke underlivsbetændelse, så fik antibiotika. Men nok en god ide at blive tjekket.

Anmeld

22. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

De scanner så snart indgrebet er overstået, for at være sikre på at alt er ude.

Men jeg synes bestemt du skal kontakte lægen med det samme. 

Det kan også bare være efterveer. De kan også være slemme, selv om graviditeten ikke var mere end 12 uger.

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Ok det er da mærkeligt at de så sagde til mig at det gør de ikke, altså scanner efter. Hvor det irriterende, det bare det sidste jeg har brug for lige nu. Orker ik mere hospital 

blødte I meget efter. Jeg bløder lige så meget som en mens, men mere flydende. Og så gør det sindsyg ondt. 

hvor længe gik der inden I fik jeres mens igen, sorry alle de spørgsmål, jeg bare helt rundt på gulvet 

Anmeld

22. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ok det er da mærkeligt at de så sagde til mig at det gør de ikke, altså scanner efter. Hvor det irriterende, det bare det sidste jeg har brug for lige nu. Orker ik mere hospital 

blødte I meget efter. Jeg bløder lige så meget som en mens, men mere flydende. Og så gør det sindsyg ondt. 

hvor længe gik der inden I fik jeres mens igen, sorry alle de spørgsmål, jeg bare helt rundt på gulvet 

Jeg blødte helt sindssygt, men det gik også helt galt, så jeg vil ikke uddybe og skræmme dig.

Har du ringet til lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.