kan jeg bære mørkt hår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Nej brug endeligt ikke samme farve, den anden er til vipper og bryn...

gå til en kosmetolog, de er hvad de laver det er ikke godt at forsøge for meget selv hvis man er i tvivl... Det kan gå ret galt... Har selv set nogle sjove bryn under min uddannelses tid

tak for svar alle sammen tror jeg vil spare lidt op og gå til en frisør næste gang jeg skal klippes og få ordnet hår farve og øjnbryn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

ja jeg er i tvivl har aldrig farvet mit hår.

og mit ansigt bliver rigtig hurtig tykt at se på så snart mit hår går langs kæberne så har valgt at beholde det kort.. men trænger til ændring kender i det? jeg er bare i tvivl hvilken farve jeg skal vælge når nu jeg er lyshåret og der vil jo komme en ud groning hvad synes du = 

jeg vælger lige anonym da jeg synes det slemt nok vores billeder ryger på google men vil ikke offentliggøres med navn da jeg er blevet mobbet hele livet pga mit look

Jeg synes faktisk at du har en virkelig flot naturlig hårfarve. Men kender godt til at man har brug for lidt forandring. Jeg synes sagtens at du kan bære en mellembrun over i det mørke, men jeg synes ikke at du skal farve det meget mørkebrunt eller sort.

Anmeld

22. februar 2015

AnoMe

Som en anden skriver så ville en nøddebrun være flot til dig og så tænker jeg lidt røde og lyse striber.. Det ville se smukt ud

God fornøjelse.. Send et før og efter billede når du er blevet farvet 

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg tager springet og prøver- skal nok sende før og efter billed når det engang bliver aktuelt  god søndag til jer alle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.