kan jeg bære mørkt hår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
13 svar
5 synes godt om
21. februar 2015

Anonym trådstarter

ja jeg er i tvivl har aldrig farvet mit hår.

og mit ansigt bliver rigtig hurtig tykt at se på så snart mit hår går langs kæberne så har valgt at beholde det kort.. men trænger til ændring kender i det? jeg er bare i tvivl hvilken farve jeg skal vælge når nu jeg er lyshåret og der vil jo komme en ud groning hvad synes du = 

jeg vælger lige anonym da jeg synes det slemt nok vores billeder ryger på google men vil ikke offentliggøres med navn da jeg er blevet mobbet hele livet pga mit look

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

og mit ansigt bliver rigtig hurtig tykt at se på så snart mit hår går langs kæberne så har valgt at beholde det kort.. men trænger til ændring kender i det? jeg er bare i tvivl hvilken farve jeg skal vælge når nu jeg er lyshåret og der vil jo komme en ud groning hvad synes du = 

jeg vælger lige anonym da jeg synes det slemt nok vores billeder ryger på google men vil ikke offentliggøres med navn da jeg er blevet mobbet hele livet pga mit look

ps total stolt fik da lige rettet øjnbryn sammen med klipning og hold da op hvor gjorde det nas 

normalt får jeg dem bare rettet med barberblad men igår fik jeg med pincet 

Anmeld

21. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tror det ku være rigtig pænt med en nødebrun farve! Og hvis du farver håret mørkt, så husk også at farve dine øjenbryn, så de ik er helt lyse, når håret er mørkt! Vh stine

Anmeld

21. februar 2015

put

Jeg tænker helt mørkebrunt og farve mørke bryn eller også helt lyst/blondt!

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tror det ku være rigtig pænt med en nødebrun farve! Og hvis du farver håret mørkt, så husk også at farve dine øjenbryn, så de ik er helt lyse, når håret er mørkt! Vh stine

dumt spørgsmål men hvordan farver jeg øjnbryn

Anmeld

21. februar 2015

StineW79

Anonym skriver:

dumt spørgsmål men hvordan farver jeg øjnbryn

Jeg får det altid gjort af min søster, som er frisør. Vh stine

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg får det altid gjort af min søster, som er frisør. Vh stine

bruger man samme farve ?

Anmeld

21. februar 2015

StineW79

Anonym skriver:

bruger man samme farve ?

Altså det hun bruger er i nogle tuber, og afhængig af hvor mørke bryne ska være blander hun farven, så den passer til mig. 

Tror det hårfarve man selv farver med er alt for tyndt, til at farve brun med. Vh stine

Anmeld

21. februar 2015

Kløver

Jeg tror faktisk netop mørkt og med nogle reflekser i, ville klæde dig rigtig godt 

Anmeld

21. februar 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

bruger man samme farve ?

Nej brug endeligt ikke samme farve, den anden er til vipper og bryn...

gå til en kosmetolog, de er hvad de laver det er ikke godt at forsøge for meget selv hvis man er i tvivl... Det kan gå ret galt... Har selv set nogle sjove bryn under min uddannelses tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.