8 ugers hvalps gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
21 svar
11 synes godt om
20. februar 2015

Anonym trådstarter

Vi har lige fået vores nye hvalp hjem, og har nu lagt mærke til at den er lidt stiv i bagbenene helt oppe ved numsen. altså,  når den går brikker den ligesom med numsen. . Er det normalt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Der skulle selvfølgelig stå VRIKKER den med numsen

Anmeld

20. februar 2015

esioul

Anonym skriver:

Der skulle selvfølgelig stå VRIKKER den med numsen

Hvilken race?

Anmeld

21. februar 2015

alenemor42

Den er vel dyrlæge tjekket inden i købte den?

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvilken race?

En cocker spaniel/dansk svensk 

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Den er vel dyrlæge tjekket inden i købte den?

Synes jeg egentlig er en flabet kommentar. Vores anden hund er købt med stamtavle og hele molevitten,  ALLIGEVEL, opdagede vi ved vores egen dyrlæge at den havde navlebrok... 

Anmeld

21. februar 2015

esioul

Anonym skriver:

En cocker spaniel/dansk svensk 

Jeg tænker at det sagtens kan være fordi den er igang med at vokse at de går lidt sjovt. Kan jeg huske vores også gjorde. 

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker at det sagtens kan være fordi den er igang med at vokse at de går lidt sjovt. Kan jeg huske vores også gjorde. 

Det tænkte jeg også,  men bliver bare så nervøs :/ .. hun skal til dyrlægen indenfor de næste 14 dage, så må vi se hvad han siger. Men øv kan ikke lade Være og tænke det er en sygdom eller sådan  

Anmeld

21. februar 2015

IT-nørd

Anonym skriver:

Synes jeg egentlig er en flabet kommentar. Vores anden hund er købt med stamtavle og hele molevitten,  ALLIGEVEL, opdagede vi ved vores egen dyrlæge at den havde navlebrok... 

Synes egentligt ikke det kommentar du henviser til er specielt flabet. "Stamtavle og hele molevitten" er absolut ingen garanti for en fejlfri hund, selvom man som køber er bedre stillet hvis man køber en hvalp med en DKK tavle. Man har jo en garanti og ret til erstatning ved medfødte fejl, som brok er. Men igen, det er kun Dansk Kennel Klub, som kan hjælpe køberen hvis opdrætteren nægter at betale erstatning.

Når det nu er sagt, så skal din hvalp være tjekket inden salg, hvis den ikke har en sundhedsbog, så har du fejlet som køber. Hvad står der omkring hvalpens sundhed i sundhedsbogen?

Hvalpen af en lille raceblanding, som din er, skal ikke være stiv i bagpartiet og der kan være noget galt.

Jeg vil ikke vente i 14 dage på et dyrlægebesøg.

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Synes egentligt ikke det kommentar du henviser til er specielt flabet. "Stamtavle og hele molevitten" er absolut ingen garanti for en fejlfri hund, selvom man som køber er bedre stillet hvis man køber en hvalp med en DKK tavle. Man har jo en garanti og ret til erstatning ved medfødte fejl, som brok er. Men igen, det er kun Dansk Kennel Klub, som kan hjælpe køberen hvis opdrætteren nægter at betale erstatning.

Når det nu er sagt, så skal din hvalp være tjekket inden salg, hvis den ikke har en sundhedsbog, så har du fejlet som køber. Hvad står der omkring hvalpens sundhed i sundhedsbogen?

Hvalpen af en lille raceblanding, som din er, skal ikke være stiv i bagpartiet og der kan være noget galt.

Jeg vil ikke vente i 14 dage på et dyrlægebesøg.

Jamen jeg synes det er en flabet kommentar. Hunden er hentet som en rask hund.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.