hvor finder jeg billigt termotøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Hejsa med dig

det var da godt nok en træls melding at få fra Bhv  

min umiddelbart indskydelse er, at det vel er sig som mor der bestemmer om dit barn skal ha' thermotøj på nu. Jeg synes personligt det er for koldt. 

Desværre kan jeg ikke lige hjælpe med et sæt, men på www.kidsworld.dk (eller er det kids-World) er kan du købe nu og betale når der kommer børnepenge i april. Måske det kan afhjælpe situationen? 

Tak, det var en rigtig fin idé med den hjemmeside!  

Den vil jeg kigge nærmere på, for det vil uden tvivl være muligt at betale af børnepengene.  

Jeg har nu sovet lidt på det, og jeg har bestemt mig for at jeg er nødt til at tale med den pædagog igen (tror også at hun måske vil tale med mig da jeg næsten stod med tårer i øjnene henne i bh). Jeg er nødt til at få afklaret om de virkelig sender børnene ud i termotøjeller om det evt hat været bukserne+vinterjakke. Uanset, så ønsker jeg egentlig at min pige fortsat får flyverdragten på!  

Jeg er bare så flov egentlig. For ikke nok med det her termotøj,  så har de tema om cirkus lige pt. 

Min pige er linedanser, og hun glæder sig helt vildt til de skal lave en forestilling for skole og forældre - men i onsdags sad der så en seddel på opslagstavlen at linedanserne skulle huske tyl-nederdel i næste uge. Ja, sådan én ejer vi så heller ikke  

Så jeg føler nok bare at der bliver stillet nogle krav som jeg lige pt ikke kan leve op til. 

Vores økonomi er ikke altid dårlig, men min mand blev sygemeldt efter en skade og jeg studerer. Kort forinden min mands ulykke sagde jeg mit studiejob op fordi jeg havde brug for at kunne fokusere på studie og mere vigtigt - min familie. 

Så indtil min mand er i gang igen er vores økonomi skrøbelig  

Nå, nu fik I lige hele historien  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Hike

Anonym skriver:

Den vil jeg kigge nærmere på, for det vil uden tvivl være muligt at betale af børnepengene.  

Jeg har nu sovet lidt på det, og jeg har bestemt mig for at jeg er nødt til at tale med den pædagog igen (tror også at hun måske vil tale med mig da jeg næsten stod med tårer i øjnene henne i bh). Jeg er nødt til at få afklaret om de virkelig sender børnene ud i termotøjeller om det evt hat været bukserne+vinterjakke. Uanset, så ønsker jeg egentlig at min pige fortsat får flyverdragten på!  

Jeg er bare så flov egentlig. For ikke nok med det her termotøj,  så har de tema om cirkus lige pt. 

Min pige er linedanser, og hun glæder sig helt vildt til de skal lave en forestilling for skole og forældre - men i onsdags sad der så en seddel på opslagstavlen at linedanserne skulle huske tyl-nederdel i næste uge. Ja, sådan én ejer vi så heller ikke  

Så jeg føler nok bare at der bliver stillet nogle krav som jeg lige pt ikke kan leve op til. 

Vores økonomi er ikke altid dårlig, men min mand blev sygemeldt efter en skade og jeg studerer. Kort forinden min mands ulykke sagde jeg mit studiejob op fordi jeg havde brug for at kunne fokusere på studie og mere vigtigt - min familie. 

Jeg har været i en lignende situation med min den ældste i børnehaven.

Der var cirkus,og hun skulle være linedanser. Med to dages varsel (sidst på måneden) bad de om en hvid bluse, hvide strømpebuser og en tylnederdel  Vores økonomi var ganske enkelt ikke til det. Så jeg tog fat i en pædagog, hun var utrolig sød, og det endte med at børnehaven stod for min datters tøj 

Prøv at snakke med pædagogerne i dit barns børnehave, måske de også kan hjælpe. I hvert fald må de have forståelse for situationen

Anmeld

22. februar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

SuperBrugsen i byerne omkring mig har haft tyl nederdel til 40kr her efter fastelavn. Måske du kan være heldig... Eller fakta/netto

Anmeld

22. februar 2015

Skouboe

Hvis du skriver en PB til mig med dit navn og adresse, så har jeg en super sød tyl nederdel fra Ej sikke Lej med lilla satin i taljen og zebrastribet tyl. Den er str 110/122 og nu må få den. En af flæserne er gået lidt op (5-6 cm), og skal syes men det tager ca. 5 minutter i hånden Jeg skal nok give porto, jeg skal bare have et sted at sende den hen

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Hvis du skriver en PB til mig med dit navn og adresse, så har jeg en super sød tyl nederdel fra Ej sikke Lej med lilla satin i taljen og zebrastribet tyl. Den er str 110/122 og nu må få den. En af flæserne er gået lidt op (5-6 cm), og skal syes men det tager ca. 5 minutter i hånden Jeg skal nok give porto, jeg skal bare have et sted at sende den hen

1000 tak, hvor er det bare sødt af dig!  

Jeg er rørt til tårer - er helt sikker på at min pige vil være glad for den. Så kan hun også ligne en rigtig linedanser  

Jeg kan ikke andet end at sige tak til dig og så sender jeg fluks en pb afsted til dig.

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Hej  

Nederdelen kom med posten i dag - og du kan tro at den gjorde lykke! 

Både hos mor og barn - jeg er så dybt taknemmelig over at du, som slet ikke kender os, ville ulejlige dig for en nederdel. Af hjertet TAK! 

Jeg har nu også fundet et fint termosæt i genbrugsen, så alt løste sig  

Tak til alle jer der har svaret, givet råd og opmuntring 

Anmeld

24. februar 2015

Skouboe

Hej  

Nederdelen kom med posten i dag - og du kan tro at den gjorde lykke! 

Både hos mor og barn - jeg er så dybt taknemmelig over at du, som slet ikke kender os, ville ulejlige dig for en nederdel. Af hjertet TAK! 

Jeg har nu også fundet et fint termosæt i genbrugsen, så alt løste sig  

Tak til alle jer der har svaret, givet råd og opmuntring 

Jeg er glad for at den gjorde lykke  Dejligt at tingene løste sig, og at datteren nu er glad 

Anmeld

24. februar 2015

Flomse

Har ikke lige fået læst alle beskederne,  men du må gerne sende mig en personlig besked, så kan jeg overføre 200 kr til et sæt termotøj. �� din historie rørte noget i mig

Anmeld

24. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Abrazos skriver:

Har ikke lige fået læst alle beskederne,  men du må gerne sende mig en personlig besked, så kan jeg overføre 200 kr til et sæt termotøj. �� din historie rørte noget i mig

Hun har vist skaffet et sæt fra genbrugsen, men du skal da lige have et bifald

Synes det er rigtig flot at tilbyde på den måde.

Total repsekt herfra 

Anmeld

24. februar 2015

Flomse

MummiT skriver:

Hun har vist skaffet et sæt fra genbrugsen, men du skal da lige have et bifald

Synes det er rigtig flot at tilbyde på den måde.

Total repsekt herfra 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.