hvor finder jeg billigt termotøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det er lige koldt nok til termotøj. 

Men dba.dk eller mødrehjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres svar!  

Jeg synes også at det er tidligt med termotøj - og havde derfor tænkt at jeg kunne vente med at købe et sæt til næste måned. Men de mangler det åbenbart nu  

Jeg mangler et sæt i str 116.

Er helt rørt over jeres søde svar!  

Anmeld

20. februar 2015

LinLin

Adam har både flyverdragt, regntøj og termotøj hængende i bhv - det er da en ret mild vinter 

Anmeld

20. februar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

1000 tak for alle jeres svar!  

Jeg synes også at det er tidligt med termotøj - og havde derfor tænkt at jeg kunne vente med at købe et sæt til næste måned. Men de mangler det åbenbart nu  

Jeg mangler et sæt i str 116.

Er helt rørt over jeres søde svar!  

Åhh så store er mine piger ikke endnu, men måske de bruger termobukser under flyverdragten på våde dage ??

ville ellers gerne hjælpe!!!

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Åhh så store er mine piger ikke endnu, men måske de bruger termobukser under flyverdragten på våde dage ??

ville ellers gerne hjælpe!!!

Det er tanken der tæller - og det varmede rigtig meget!  

Jeg tror desværre ikke at de har bukserne indenunder da pædagogen sagde "ja, vi blev jo så nødt til at bruge flyverdragten"...

Jeg havde ikke for god tid omme i bh i dag, så tog bare imod diverse stramme miner fra intet mindre end to pædagoger over at der ikke var termotøj i garderoben og i øvrigt var hendes skiftebukser nok også for små.

Øv, det var en dum oplevelse i dag For det rammer lige dér hvor jeg synes det gør mest ondt - at jeg faktisk ikke lige nu har råd til at købe et sæt til hende  

Det er kun en midlertidig situation mht økonomien, men det ændrer jo ikke på behovet for termotøj.

Anmeld

20. februar 2015

L&V

Bilka kvikley og føtex har det 149. Tror du ik det er til at ha under flyverdragten? En genbrug ku måske os ha

Anmeld

20. februar 2015

MysteriousAngel

Mine har også termotøj på men det er INDENUNDER deres flyverdragt. Det er jo stadig under 10 grader så ville aldrig give mine børn ren termodragt på...

Anmeld

21. februar 2015

Pigent

Jeg har fundet de her to sæt som er billig. Mikk-line er et godt mærke. Ved godt farverne ikke er de mest piget. Du kan også få billig sæt i bilka, men de er tynde og jeg synes ikke de virker så varme som fx mikk-line. 

http://www.shopoutlet.dk/produkter/20863-termotoej/21697-mikk-line-termosaet-mfleece-i-jakke/

http://www.shopoutlet.dk/produkter/1190-babytoej/4550-mikk-line-thermo-mfleece-i-jakke/

Anmeld

21. februar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min den yngste har os termotøj i bh. Men de er også rigtig meget ude. Gerne fra 10.30-15 eller mere.

så han får det på under hvis han fryser.

men ellers så vil jeg sige at det stadig er flyverdragt

Anmeld

21. februar 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det er tanken der tæller - og det varmede rigtig meget!  

Jeg tror desværre ikke at de har bukserne indenunder da pædagogen sagde "ja, vi blev jo så nødt til at bruge flyverdragten"...

Jeg havde ikke for god tid omme i bh i dag, så tog bare imod diverse stramme miner fra intet mindre end to pædagoger over at der ikke var termotøj i garderoben og i øvrigt var hendes skiftebukser nok også for små.

Øv, det var en dum oplevelse i dag For det rammer lige dér hvor jeg synes det gør mest ondt - at jeg faktisk ikke lige nu har råd til at købe et sæt til hende  

Det er kun en midlertidig situation mht økonomien, men det ændrer jo ikke på behovet for termotøj.

Hejsa med dig

det var da godt nok en træls melding at få fra Bhv  

min umiddelbart indskydelse er, at det vel er sig som mor der bestemmer om dit barn skal ha' thermotøj på nu. Jeg synes personligt det er for koldt. 

Desværre kan jeg ikke lige hjælpe med et sæt, men på www.kidsworld.dk (eller er det kids-World) er kan du købe nu og betale når der kommer børnepenge i april. Måske det kan afhjælpe situationen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.