Jeg bløwen dårlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Rasmine

Var helt mat da jeg gik i seng i aftes.
Og i morges kl. LORT, måtte jeg LØBE ud på tønden,,,
Jeg er bare helt flad, det værker i hele kroppen, og jeg har sovet det meste af dagen.
Lars har været til noget golf turnering, så jeg var alene med Razz i morges.

Mille var på forlænget weekend hos min fætter+kæreste i Holstebronx.
Nu er de lige kørt ud til min mor, så ungerne kan sove derude, da Lars skal til golf igen i morgen.

Jeg har ikke feber, men spekulerer alligevel lidt på den der klamme influenza.
Nogen der kender nogen som har fået det/haft det?

Mette - som faktisk mener det er tilladt at spise en masse snold når man er syg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Tynen

Lyder som sympati-veer..
Gir´ du lidt?

Anmeld

29. august 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Lyder som sympati-veer..
Gir´ du lidt?

Selvfølgelig!!!
Jeg går i seng nu, men jeg kan lige sende Lars ud med nogle lidt senere??

Anmeld

29. august 2009

Louise mortil4

Tynen skriver:

Lyder som sympati-veer..
Gir´ du lidt?

sympati - veer, er der noget i gære som vi ikke har fået at vide her inde..... slemme slemme tunis

Anmeld

29. august 2009

linemus

Det lyder da som influenze. Heroppe er der i hvert fald mange der har det, ifølge lægen. Nanna og Signe blev også dømt til influenza af hende.

Ja sgu! Snold er en selvfølge, når man er syg og sølle.

God bedring.

Anmeld

29. august 2009

Lene76

hehe guf du bare løs...... go bedring håber ik du er for slemt ramt.... har dog hørt fra en som er læge som siger at de fleste der får svinefluen at det osse sætter sig i halsen og at man ik sku være ramt af snot men at det primært er lungerne der rammes plus at man sku få høj feber.

så go bedring

Anmeld

29. august 2009

linemus

Lene76 skriver:

hehe guf du bare løs...... go bedring håber ik du er for slemt ramt.... har dog hørt fra en som er læge som siger at de fleste der får svinefluen at det osse sætter sig i halsen og at man ik sku være ramt af snot men at det primært er lungerne der rammes plus at man sku få høj feber.

så go bedring

Det passer lige nøjagtig på Nanna. Sjovt at lægen ikke nævnte svineinfluenza, men bare snakkede om influenza generelt. Her gik der en lille uge, så var hun på toppen igen, og hun er begyndt at snakke igen, selvom det lyder noget hæst

Anmeld

29. august 2009

Lene76

ej line det er da ufedt hvis hun ik er testet...... men altid noget at hun er ovenpå igen.

Anmeld

29. august 2009

linemus

Lene76 skriver:

ej line det er da ufedt hvis hun ik er testet...... men altid noget at hun er ovenpå igen.

Er det ikke ligemeget, hvis hun er blevet rask?

Anmeld

29. august 2009

Lene76

tænker bare mere på hvis hun så har været i kontakt med noget som efterfølgene er blevet syge..... men ok jeg er ik læge.... men jeg ville da gerne vide det hvis mit barn var smittet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.