Sko til 1-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

IngenKoPåIsen

Fandt også denne..  http://m.stylepit.dk/superfit-flere-farvet-moppy-246561-51?source=SearchPage Den har jeg stået med i butikken og overvejet kraftigt til min søn!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

FruJacobsen

Malunsesmutti skriver:

Hvad med en halvhøj støvle som denne fx  http://m.stylepit.dk/superfit-bla-softmove-246582-20?source=SearchPage .. Super godt mærke, og på tilbud Halvhøj kan også bruges lidt hen i foråret og så er pengene jo knapt så "spildte".. Min søn har også halvhøje støvler i år, som er hans første vinter som gående, og det har vi været SÅ glade for!! 

De ser lækre ud! Kender du mærket? Ved du, om sålen er blød og bøjelig?

Anmeld

21. februar 2015

Dianabk

FruJacobsen skriver:

Jeg mente nu heller ikke, at min søn skal fryse jeg overvejer bare, om han kan bruge sine overtræksfutter sæsonen ud eller om han skal have et par vinterstøvler - som jo ofte er hårde for et par små fødder at trave rundt i.

Men kan da være jeg køber et par, hvis jeg er så heldig at finde dem på tilbud, ligesom dig

Det jeg mener er; jeg vender den altid om mod mig selv om jeg ville have brug for det.

har arb med sko i mange år og ved at det er bedst at vente så længe som muligt. Men i og med barnet er oppe og stå bliver deres fødder også kolde og har brug for den sål som beskyttermod kulden som kommer nedefra.

men tá i din lokale skotøjs forretning og spørg hvad de har på tilbud i den str som dit barn bruger  De fleste som arb i sko butik ved godt at de er forfærdeligt dyrt dor børne familier at købe sko og især når de bliver købt i slutningen af vinteren. 

Anmeld

21. februar 2015

CaWi

FruJacobsen skriver:

Han bruger 21-22, tror jeg. Men har ikke prøvet sko med ham endnu, så ved det ikke præcist. Kan være jeg skal se efter nogle vinterstøvler på tilbud ! Det er hvert fald fjollet, at han ikke har mulighed for at gå, når han er ude, når nu han kan!

Jeg har et par ecco str 22 fra sidste vinter, som du kan købe billigt hvis det er.

De er selvfølgelig brugt, men ikke noget vildt.

Anmeld

21. februar 2015

FruJacobsen

Dianabk skriver:

Det jeg mener er; jeg vender den altid om mod mig selv om jeg ville have brug for det.

har arb med sko i mange år og ved at det er bedst at vente så længe som muligt. Men i og med barnet er oppe og stå bliver deres fødder også kolde og har brug for den sål som beskyttermod kulden som kommer nedefra.

men tá i din lokale skotøjs forretning og spørg hvad de har på tilbud i den str som dit barn bruger  De fleste som arb i sko butik ved godt at de er forfærdeligt dyrt dor børne familier at købe sko og især når de bliver købt i slutningen af vinteren. 

Det lyder meget fornuftigt  jeg må ned og se, hvad de har tilbage af vinterstøvler!

Anmeld

21. februar 2015

FruJacobsen

CAWI skriver:

Jeg har et par ecco str 22 fra sidste vinter, som du kan købe billigt hvis det er.

De er selvfølgelig brugt, men ikke noget vildt.

Ellers tak  jeg er lidt sippet omkring fodtøj, så køber altid fra ny   Men tænker, at der må være tilbud nu, når sæsonen snart er slut...

Anmeld

22. februar 2015

IngenKoPåIsen

FruJacobsen skriver:

De ser lækre ud! Kender du mærket? Ved du, om sålen er blød og bøjelig?

Min datters første sko var af det mærke og den var så lækker! Både blød og bøjelig!

Anmeld

23. februar 2015

FruJacobsen

Malunsesmutti skriver:

Min datters første sko var af det mærke og den var så lækker! Både blød og bøjelig!

Ok, dem vil jeg overveje næste gang, vi skal købe sko! Fandt et par ECCO sko i går, så dem købte jeg til ham og så må han klarer sig med en termostøvle til vinteren er forbi tak for råd og inspiration!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.