Sko til 1-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
17 svar
6 synes godt om
19. februar 2015

FruJacobsen

Hej piger!

Min søn på 13 mdr. går ret sikkert nu og han har derfor brug for et par sko - har indtil nu brugt overtræksfutter udenfor, men de duer jo ikke til at gå i!

Men men men, jeg er i tvivl om jeg virkelig skal købe et par vinterstøvler til ham eller om han blot skal have et par almindelige sko. De er selvfølgelig ikke varme nok, når han skal på legepladsen med dp, men er næsten ærgerlig over, at skal til at købe vinterstøvler nu, når sæsonen snart er slut :/

Hvad gør I andre med fodtøj til jeres skønne unger, der også begynder at gå på denne tid af året?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Dianabk

Selvom det er mange penge for meget kort tid har jeg købt til min søn. 

Jeg købte mine i slut jan. Og fandt heldigvis nogen som sad godt og som var sat ned. 

Hvis jeg ikke selv vil fryse om fødderne skal min søn heller ikke.

Anmeld

20. februar 2015

De3Guldklumper

Her har hun stadig overtræksfutter på med prewalkers indenunder. 

Anmeld

20. februar 2015

Chevro

FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Min søn på 13 mdr. går ret sikkert nu og han har derfor brug for et par sko - har indtil nu brugt overtræksfutter udenfor, men de duer jo ikke til at gå i!

Men men men, jeg er i tvivl om jeg virkelig skal købe et par vinterstøvler til ham eller om han blot skal have et par almindelige sko. De er selvfølgelig ikke varme nok, når han skal på legepladsen med dp, men er næsten ærgerlig over, at skal til at købe vinterstøvler nu, når sæsonen snart er slut :/

Hvad gør I andre med fodtøj til jeres skønne unger, der også begynder at gå på denne tid af året?

Hvis Ecco passer din søns fødder - så er det fantastiske sko at starte med! Og til ok priser, i forhold til at starte med Angulus osv. 

Anmeld

20. februar 2015

Clisolka

Til at starte med brugte min dreng et par overtræksfutter, men jeg købte et par støvler til ham  Du kan evt. kigge efter tilbud 

Som der bliver nævnt så er et par Ecco guld værd, min knægt på 17 mrd. har selv et par 

Anmeld

20. februar 2015

CaWi

Hvad str bruger han? For synes lidt at vinterstøvler kan være for hårde for de allermindste fødder. Men uumiddelbart ville jeg købe vinterstøvler.  Evt nogle billige ecco brugt.

Egentlig er jeg fortaler for altid at køve nye sko, men når det er en måneds tid vi kun snakker om, så ville jeg godt gå lidt på kompromis. 

Anmeld

20. februar 2015

Fine_007

Som en anden også foreslog, så ville jeg nok kigge mig om efter et par brugte vinterstøvler nu sæsonen er på hæld 

Anmeld

21. februar 2015

FruJacobsen

Dianabk skriver:

Selvom det er mange penge for meget kort tid har jeg købt til min søn. 

Jeg købte mine i slut jan. Og fandt heldigvis nogen som sad godt og som var sat ned. 

Hvis jeg ikke selv vil fryse om fødderne skal min søn heller ikke.

Jeg mente nu heller ikke, at min søn skal fryse jeg overvejer bare, om han kan bruge sine overtræksfutter sæsonen ud eller om han skal have et par vinterstøvler - som jo ofte er hårde for et par små fødder at trave rundt i.

Men kan da være jeg køber et par, hvis jeg er så heldig at finde dem på tilbud, ligesom dig

Anmeld

21. februar 2015

FruJacobsen

CAWI skriver:

Hvad str bruger han? For synes lidt at vinterstøvler kan være for hårde for de allermindste fødder. Men uumiddelbart ville jeg købe vinterstøvler.  Evt nogle billige ecco brugt.

Egentlig er jeg fortaler for altid at køve nye sko, men når det er en måneds tid vi kun snakker om, så ville jeg godt gå lidt på kompromis. 

Han bruger 21-22, tror jeg. Men har ikke prøvet sko med ham endnu, så ved det ikke præcist. Kan være jeg skal se efter nogle vinterstøvler på tilbud ! Det er hvert fald fjollet, at han ikke har mulighed for at gå, når han er ude, når nu han kan!

Anmeld

21. februar 2015

IngenKoPåIsen

Hvad med en halvhøj støvle som denne fx  http://m.stylepit.dk/superfit-bla-softmove-246582-20?source=SearchPage .. Super godt mærke, og på tilbud Halvhøj kan også bruges lidt hen i foråret og så er pengene jo knapt så "spildte".. Min søn har også halvhøje støvler i år, som er hans første vinter som gående, og det har vi været SÅ glade for!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.