Undrer mig over noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Altså der burde ikke være svært at blive gravid fordi man har været på p-piller. Det kan måske være sværer på den måde at de første cyklusser efter pille stop kan variere meget og være lidt som vinden blæser, og så kan det jo være svært at ramme ægløsning. Men fertiliteten ændre sig nok ikke pga. p piller 

Nej, okay. Det er bare noget, jeg engang fik fortalt. Derfor ville jeg spørge andre her

Har du børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Det fik jeg bare fortalt før.. og undrede mig lige over det her til aften

Men den modsatte myte.. Kan det være pga de hormoner, der er i pillerne? Er det ikk sådan det er? 

Anmeld

19. februar 2015

JH12

Anonym skriver:

Ej, hvor fedt! Hvad gjorde i siden, at i har ramt plet 3 gange i første cyklus? 

Så må det være en myte, jeg har fået fortalt

Vi sexet den 5-6 dage omkring ægløsning, dagen op til, på dagen og dagene efter.. 

Og de 3 gange havde jeg ben og numse i vejret 10-15 min efter samleje (havde også i anden cyklus 4 gang)  om det har været med til at hjælpe ved jeg ikke 

Anmeld

19. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Det fik jeg bare fortalt før.. og undrede mig lige over det her til aften

Men den modsatte myte.. Kan det være pga de hormoner, der er i pillerne? Er det ikk sådan det er? 

Det vist noget om at det er fordi homonerne i p-piller forhindre ægløsning så dem der er på p-piler har flere æg til rådighed når det gælder. En kvinde er jo født med det antal æg anlæg hun kommer til at have resten af livet.

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Vi sexet den 5-6 dage omkring ægløsning, dagen op til, på dagen og dagene efter.. 

Og de 3 gange havde jeg ben og numse i vejret 10-15 min efter samleje (havde også i anden cyklus 4 gang)  om det har været med til at hjælpe ved jeg ikke 

Har din mand/kæreste kommet alle gangene eller?

Ja, okay, det lyder ret nemt 

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Det vist noget om at det er fordi homonerne i p-piller forhindre ægløsning så dem der er på p-piler har flere æg til rådighed når det gælder. En kvinde er jo født med det antal æg anlæg hun kommer til at have resten af livet.

Så, altså.. pga det, har de som er på pillerne lettere med at blive gravide?

Anmeld

19. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Så, altså.. pga det, har de som er på pillerne lettere med at blive gravide?

Det er det i følge myten men mon ikke det bare ér en myte Der er jo STOR forskel på kvinders fertilitet. Nogle bliver gravide ved et glemme en enkelt p-pille eller at der bare skal et enkelt samleje til vis man ikke bruger p-piller, mens andre skal kæmpe i flere år før det måske lykkes og måske skal de have hjælp

Anmeld

19. februar 2015

migxher

Anonym skriver:

Nej, okay. Det er bare noget, jeg engang fik fortalt. Derfor ville jeg spørge andre her

Har du børn? 

Nope, ingen børn endnu, men venter den første om et par uger 

Han tog 7 måneder at lave efter jeg var stoppet på mini piller. Min cyklus var dog et stort rod i stort set alle 7 måneder, jeg havde heller ikke haft mens i de 3 år jeg tog mini piller. 

Jeg har også godt hørt den med at det skulle være sværer, meeen jeg tror nu det er en myte.

Anmeld

19. februar 2015

JH12

Anonym skriver:

Har din mand/kæreste kommet alle gangene eller?

Ja, okay, det lyder ret nemt 

Jeps det er han 

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Nope, ingen børn endnu, men venter den første om et par uger 

Han tog 7 måneder at lave efter jeg var stoppet på mini piller. Min cyklus var dog et stort rod i stort set alle 7 måneder, jeg havde heller ikke haft mens i de 3 år jeg tog mini piller. 

Jeg har også godt hørt den med at det skulle være sværer, meeen jeg tror nu det er en myte.

Ej, hvor dejligt! Gid det var mig.. men tror ikke jeg har heldet med mig denne gang, selvom jeg ville ønske jeg havde  

Men tillykke med det!  Ja, jeg tænkte det nok, men var bare ikke sikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.