Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer!
Jeg undrer mig over noget.. Og det er, om der er andre, udover mig, som aldrig har været på p-piller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej med jer! Jeg undrer mig over noget.. Og det er, om der er andre, udover mig, som aldrig har været på p-piller?
Mig
Pikku Myy skriver: Mig
Tror du, at man får det lettere med at blive gravid, hvis man ikke har været på det før eller?
Anonym skriver: Tror du, at man får det lettere med at blive gravid, hvis man ikke har været på det før eller?
Jeg vil tro at når cyklussen først har fundet sig selv igen, er det det samme om man har været på pillen eller ej.
Hvorfor spørger du?
Jeg var på p-piller i godt 10 år, og jeg er blevet gravid 4 gange ..
3 i første cyklus, 1 i anden cyklus (2 måneder efter en fødsel)
så for mig har p-piller ikke betyder noget..
Bare et input fra en der har været på p-piller
Pikku Myy skriver: Jeg vil tro at når cyklussen først har fundet sig selv igen, er det det samme om man har været på pillen eller ej. Hvorfor spørger du?
Det er bare en myte (må det så være), jeg har hørt før.. men har du så også cyklusser med forskellige antal dage?
De fleste cyklusser varer 29 dage hos mig, men mit korteste og længste har varet 26 og 32 dage
Jeg var på p-piller i godt 10 år, og jeg er blevet gravid 4 gange .. 3 i første cyklus, 1 i anden cyklus (2 måneder efter en fødsel) så for mig har p-piller ikke betyder noget.. Bare et input fra en der har været på p-piller
Ej, hvor fedt! Hvad gjorde i siden, at i har ramt plet 3 gange i første cyklus?
Så må det være en myte, jeg har fået fortalt
Altså der burde ikke være svært at blive gravid fordi man har været på p-piller. Det kan måske være sværer på den måde at de første cyklusser efter pille stop kan variere meget og være lidt som vinden blæser, og så kan det jo være svært at ramme ægløsning. Men fertiliteten ændre sig nok ikke pga. p piller
Jeg tog p-piller i godt og vel 7 år, og blev gravid på 3 forsøg altså det tog os tre måneder (:
Anonym skriver: Det er bare en myte (må det så være), jeg har hørt før.. men har du så også cyklusser med forskellige antal dage? De fleste cyklusser varer 29 dage hos mig, men mit korteste og længste har varet 26 og 32 dage
Jeg har hørt den modsatte myte. At dem der HAR været på p-piller i mere ind 2 sammenhængende år, er mere fertile ind dem der ikke har været på p-piller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128