Hun har en reaktion på lillebror er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

MorDk

Jeg havde det på samme måde da vi fik lillesøster. Dog var min søn knapt 2 da han blev storebror så han forstod ikke så meget og man kunne ikke rigtig forklarer. Jeg synes det virker som om at I tackler det på en rigtig fin måde. Tænker du gør det rigtig godt. Tanker og mange krammere herfra!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Mother-love

MorDk skriver:

Jeg havde det på samme måde da vi fik lillesøster. Dog var min søn knapt 2 da han blev storebror så han forstod ikke så meget og man kunne ikke rigtig forklarer. Jeg synes det virker som om at I tackler det på en rigtig fin måde. Tænker du gør det rigtig godt. Tanker og mange krammere herfra!!

Tusinde tak for det. Det er rart og høre at man ikke er den eneste der har været igennem dette.

Anmeld

20. februar 2015

Skouboe

Mother-love skriver:

Tak for svar. Ja jeg støtter hende også i at hun er sur og ked af det. For det skal der jo også være plads til. Men jeg vil prøve og snakke mere med hende om at det er okay at være lidt trist for det er jo også en kæmpe omvæltning for hende at blive store søster ��

Det er det nemlig, så jeg tror at jo mere I kan holde fast i hverdagen og de rammer og vaner hun kender, jo nemmere bliver det for hende at vænne sig til det.

og så træk vejret, det ER hårdt og svært at pludselig have to børn, og hele tiden skulle prioritere mellem dem, og man har permanent dårlig samvittighed af 117 forskellige små og store årsager. 

Sig til dig selv at det nok skal gå, og du gør det godt nok 

Anmeld

21. februar 2015

Mother-love

Skouboe skriver:

Det er det nemlig, så jeg tror at jo mere I kan holde fast i hverdagen og de rammer og vaner hun kender, jo nemmere bliver det for hende at vænne sig til det.

og så træk vejret, det ER hårdt og svært at pludselig have to børn, og hele tiden skulle prioritere mellem dem, og man har permanent dårlig samvittighed af 117 forskellige små og store årsager. 

Sig til dig selv at det nok skal gå, og du gør det godt nok 

Ja det håber jeg da ihvertfald jeg gør  jeg gør ihvertfald mit bedste, og så kan jeg ikke gøre mere 

Anmeld

21. februar 2015

Skouboe

Mother-love skriver:

Ja det håber jeg da ihvertfald jeg gør  jeg gør ihvertfald mit bedste, og så kan jeg ikke gøre mere 

Nej, og det er vigtigt at huske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.