Må de godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vil bare lige tilføje, at hvis det er Seas i bruger, kan i helt gratis betale jeres regninger månedligt fremover, hvis det giver bedre overblik frem over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

MetteT

MoarHvidovre skriver:

Ja selvfølgelig må de gerne det. Det er jeres eget ansvar, at sørge for, at betale jeres regninger.

Så er internet og el 2 forskellige ting. I har internet hos TDC, Telenor eller noget andet, og de har intet med el at gøre.

I må låne pengene af noget familie og betale dem tilbage

Blot til Info.. 

Så har vi tv og internet hos energimidt, hvor vi også får el fra.. Så i nogle tilfælde kan det godt "snyde lidt" 

Anmeld

19. februar 2015

LLT.

Anonym skriver:

Se vi har vært dumme min mand og jeg, vi har ikke tænkt over at lægge penge af til el siden vi flyttede ind og nu har vi fået en regning på 4000+  

Vi forstår 100% at det er vores egen skyld da vi ikke lige har tænkt over at vi skulle lægge penge af til det og da vi faktisk troede at el og internet blev betalt sammen, hvilket vi nu finder ud af at det ikke gøre

og ja vi skal kikke noget ofter på regningerne 

Men så ringer vi så til el selvskabte og fortælle at vi gerne vil have regningen delt op da vi ikke står og har 4000+ kr, for vi skal også have råd til mad.

Deres svar er det at de kan IKKE dele regningen op i flere små da DE har lavet en regl om at det gør de kun hvis regningen lyder på 22.000 eller der over 

Så de kan desværrer ikke hjælpe os, så vores valg var at lade være med at betale også ende i inkasso også kan vi først der få lov til at betale over flere gange 

Hvilke normale mennesker har en el regninger på det beløb eller over 

Tænker at de må sætte mange unge på SU i kæmpe problemer når de ikke kan hjælpe 

Mit spørgsmål er så: Må de det??

Øv øv hvad med banken måske? Vi har jordvarme så vores elregning skal der ligges 3000kr fra til hver måned da den hvert kvartal er mellem 7-10000kr 

Anmeld

19. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
MetteT skriver:

Blot til Info.. 

Så har vi tv og internet hos energimidt, hvor vi også får el fra.. Så i nogle tilfælde kan det godt "snyde lidt" 

Det har vi nemlig også

Anmeld

19. februar 2015

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
MoarHvidovre skriver:

Ja selvfølgelig må de gerne det. Det er jeres eget ansvar, at sørge for, at betale jeres regninger.

Så er internet og el 2 forskellige ting. I har internet hos TDC, Telenor eller noget andet, og de har intet med el at gøre.

I må låne pengene af noget familie og betale dem tilbage

Jeg har internet via SEAS, som jeg også får el fra, så det er nu ikke sikkert, at de får tingene fra forskellige steder. Jeg få e én regning for el og én for internet hvert kvartal.

Derudover er jeg enig, de må gerne nægte det. Det er ikke deres problem, at kunderne ikke har styr på deres regninger.

Anmeld

19. februar 2015

Babilooo

Nu er det her på en baby/ børneside..vil I gerne have et barn eller har I børn så vil jeg sige det er bekymrende hvis 4000kr vælter budgettet. Blot en tanke. Held of lykke med at låne fra familien - håber det går i orden.

Anmeld

19. februar 2015

debbie19

Nu er det her på en baby/ børneside..vil I gerne have et barn eller har I børn så vil jeg sige det er bekymrende hvis 4000kr vælter budgettet. Blot en tanke. Held of lykke med at låne fra familien - håber det går i orden.

fortrød mit citat   

Anmeld

19. februar 2015

FrkGranger

Smølfine123 skriver:

Så du mener alle med børn lige skal kunne hive 4000 op af lommen ud af månedsløn?

Er da de færreste jeg kender der  kan det... Og hvis man ikke kan det så har man ikke råd?? 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

fortrød mit citat   

Som jeg skrev, så er det ikke et kæmpe problem for os,  vi har heldigvis fundet en løsning på det.

i realiteten vælter det ikke budgettet, vi har bare ikke tænkt tanken om el blev betalt/sat penge af. Vi er begge enige om at vi må tage det vi har sparet op og bre dem først også finder vi resten et andet sted 

Anmeld

20. februar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Se vi har vært dumme min mand og jeg, vi har ikke tænkt over at lægge penge af til el siden vi flyttede ind og nu har vi fået en regning på 4000+  

Vi forstår 100% at det er vores egen skyld da vi ikke lige har tænkt over at vi skulle lægge penge af til det og da vi faktisk troede at el og internet blev betalt sammen, hvilket vi nu finder ud af at det ikke gøre

og ja vi skal kikke noget ofter på regningerne 

Men så ringer vi så til el selvskabte og fortælle at vi gerne vil have regningen delt op da vi ikke står og har 4000+ kr, for vi skal også have råd til mad.

Deres svar er det at de kan IKKE dele regningen op i flere små da DE har lavet en regl om at det gør de kun hvis regningen lyder på 22.000 eller der over 

Så de kan desværrer ikke hjælpe os, så vores valg var at lade være med at betale også ende i inkasso også kan vi først der få lov til at betale over flere gange 

Hvilke normale mennesker har en el regninger på det beløb eller over 

Tænker at de må sætte mange unge på SU i kæmpe problemer når de ikke kan hjælpe 

Mit spørgsmål er så: Må de det??

Betal det i kan, ser bliver jo registreret, så får i jo ny post og betalingskort bare dørg for det hele er betalt ud, inden den så bliver sendt til advokat ellers starter i bare forfra hver gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.