Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med hende! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Venter sig :) skriver: D14/2 kl 0.31 kom vores smukke datter til verden, hun vejer 3530 og måler 51 cm. Jeg skulle sættes i gang med en modningspille men var nået så langt at Jordmoren bare prikkede vandet, der gik 7 timer før veerne begyndte, jeg havde veer i 4 1/2 time og presse veer i 24 min, så var hun født , hun er bare så skøn Vi har været sammen siden 1988 og har gerne ville have et barn de sidste 24 år og endelig lykkedes det, vi er så stolte af vores smukke datter. Alle de tårer der har været grædt gennem de 24 år er glemt, vi er så lykkelige.
D14/2 kl 0.31 kom vores smukke datter til verden, hun vejer 3530 og måler 51 cm.
Jeg skulle sættes i gang med en modningspille men var nået så langt at Jordmoren bare prikkede vandet, der gik 7 timer før veerne begyndte, jeg havde veer i 4 1/2 time og presse veer i 24 min, så var hun født , hun er bare så skøn
Vi har været sammen siden 1988 og har gerne ville have et barn de sidste 24 år og endelig lykkedes det, vi er så stolte af vores smukke datter. Alle de tårer der har været grædt gennem de 24 år er glemt, vi er så lykkelige.
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128