Nem føSå kom hun endelig til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
11 svar
58 synes godt om
19. februar 2015

Fru Frederiksen.

D14/2 kl 0.31 kom vores smukke datter til verden, hun vejer 3530 og måler 51 cm. 

Jeg skulle sættes i gang med en modningspille men var nået så langt at Jordmoren bare prikkede vandet, der gik 7 timer før veerne begyndte, jeg havde veer i 4 1/2 time og presse veer i 24 min, så var hun født , hun er bare så skøn

Vi har været sammen siden 1988 og har gerne ville have et barn de sidste 24 år og endelig lykkedes det, vi er så stolte af vores smukke datter.  Alle de tårer der har været grædt gennem de 24 år er glemt, vi er så lykkelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke

Anmeld

19. februar 2015

l.kjoeller

Stort  tillykke 

Anmeld

19. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Stort tillykke med jeres længe ventede ønskebarn 

Anmeld

19. februar 2015

LinLin

Tillykke  

Anmeld

19. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

19. februar 2015

Signe-bine

Stort tillykke og sikke en historie i har med jer <3

Anmeld

19. februar 2015

Mor til F

Venter sig :) skriver:

D14/2 kl 0.31 kom vores smukke datter til verden, hun vejer 3530 og måler 51 cm. 

Jeg skulle sættes i gang med en modningspille men var nået så langt at Jordmoren bare prikkede vandet, der gik 7 timer før veerne begyndte, jeg havde veer i 4 1/2 time og presse veer i 24 min, så var hun født , hun er bare så skøn

Vi har været sammen siden 1988 og har gerne ville have et barn de sidste 24 år og endelig lykkedes det, vi er så stolte af vores smukke datter.  Alle de tårer der har været grædt gennem de 24 år er glemt, vi er så lykkelige.

Kæmpe stort tillykke med jeres længe ventede prinsesse  

Anmeld

19. februar 2015

pussekat

Venter sig :) skriver:

hejsa

tillykke med lille pige

så give det håbet for os da om at får børn da

Anmeld

19. februar 2015

Fru Frederiksen.

Tak skal i have ,, man skal aldrig give op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.