Hvordan foregik frieriet hos Jer ?
Var det dig der friede til ham eller ham der friede til dig ??
Og hvor længe havde I været sammen, da I blev forlovede ???
Jeg kan selv starte med at svare for mig selv.
Kenneth og jeg havde været sammen i små 10 måneder, da vi besluttede os for at købe hus sammen.
Cirka 2 måneder senere havde vi 1-års dag. Og sikken én.....
Min morgen startede med at jeg blev vækket på sengen. Han havde købt rundtstykker og lavet et rigtig fint morgenbord. Vi hyggede os.
Da vi havde spist, fik jeg et brev og en lille seddel med en gåde/ledetråd - som førte til den næste ledetråd - som førte til den næste - osv.... Sådan piskede jeg rundt oppe og nede, ude og inde i laaang tid, indtil jeg tilsidst fandt en langstilket rose og et super dejligt og rørende brev, som jeg blev bedt om at læse højt (....og det kunne jeg ikke uden tårer).... Da brevet sluttede med "og derfor har jeg noget jeg gerne vil spørge dig om", sad jeg sådan lidt måbende og tænkte "HVAD?" ....og så kom han hen og knælede for mig, og spurgte om jeg vil gifte mig med ham en dag

Og der er ikke noget jeg hellere vil!
Det hele blev optaget på video, lige fra jeg bliver vækket om morgenen og til han har friet. Og stadig den dag idag, bliver jeg rørt til tårer når jeg ser det

Vi blev forlovede den 04.05-06 (lidt sjov dato) og skal giftes til foråret.
Vi har bestemt os for at blive viet på rådhuset på vores 5-års dag.
Og så sparer vi op til at holde et flot kirkebryllup og et brag af en fest den samme dato ....bare 3 år senere.
Så vores dato er den 4 maj ...hvad enten det er vores års-dag, forlovelses-dag eller bryllups-dag (begge gange)
Lad mig høre Jeres historier.....
Anmeld