Har i slet ikke savnet mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Plysbjørnen

Nu har jeg lige været på ferie i en hel uge, og troede lige at i savnede mig... Men nej... Men hva det går jo nok...

Jeg har været i sommerhus på SeaWest www.seawest.dk sammen med mine forældre, den ved Nymindegab....og ih hvor har vi rigtigt hygget os...

Ligger lige nogen billeder i et album da jeg tvivler på at henrik vil være til freds med at der kommer 170 i denne tråd...

Men ja vejret var godt ... Så det har været skønt...

Hilsen Fru Trold
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Sweet1978

Jo da, men man kan jo bare ikke skrive til en der ikke er her og så er den ikke længere, men dejlige billeder

Anmeld

29. august 2009

Lene76

jo det har vi  tænkte godt på at det var da mærkeligt at du ik var på det ser da ud til at i har haft en dejlig ferie, lækkere unger du har, syntes lillebror ( har glemt hans navn sorry) er blevet stor.

Velkommen tilbage

Anmeld

29. august 2009

Rasmine

Jo, det har vi da.
Dejlige billeder....

Og JO, man kan godt skrive til én der ikke er her...
Vedkommende ser det nok på et tidspunkt, der sker jo ikke det vilde her mere.

Anmeld

29. august 2009

Tynen

Selvfølgelig
Men troede faktisk du holdte kunstpause ligesom nogen af de andre høns herinde fra  
Faktisk derfor der ikke er blevet smidt en efterlysning fra min side.. Det PLEJER vi jo ellers nok at gøre når folk bliver væk

Anmeld

29. august 2009

Plysbjørnen

Tark i er altså søde...

Nu har jeg jo heller ikke lige frem reklameret med at vi smuttede på ferie...

Men det var en rigtigt dejlig tur... Og børnene nød det... Mest Laura... Vi var i badeland med hende 3 gange... Men pigen er altså vandskræk, det går fremad, men det er ikke for godt... Hvis ikke hun hænger på mors eller fars arm græder hun... Men den sidste da, endte hun dog med at synes at børnebassinet var skide sjovt... Eneste fordel for mor og far vandet var opvarmet... Hun var også med i det store et par gange men det er svært, når man ved hun ikke kan selv, ikke tør selv men meget gerne vil selv...

Billederne er lagt ind, Henrik skal bare lige vallidere dem...

Anmeld

29. august 2009

linemus

Tænkte at du var løbet tør for emner ligesom alle andre

Det ser ud til at have været en dejlig tur. Søde børn Hvor er I henne på de første billeder med de små huse?

- Line

Anmeld

29. august 2009

Plysbjørnen

linemus skriver:

Tænkte at du var løbet tør for emner ligesom alle andre

Det ser ud til at have været en dejlig tur. Søde børn Hvor er I henne på de første billeder med de små huse?

- Line

Vi er i Varde Miniby... Det er en flok gamle mænd, der sidder hver evig eneste formiddag og laver små huse...

www.visitwestdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/hvad-kan-man-opleve/attraktioner/museer/produktside/gdk016457/minibyen-i-varde.htm

Det var lige hvad jeg kunne finde om det... synes det er imponerende... for de laver dem af mini mursten og mini tagsten...

Anmeld

29. august 2009

Anja

Dejligt, at I havde en god ferie

Og sikke stor Benjamin er blevet !! Der ser ikke ud til at være den vilde forskel på de to ungers størrelse !! Vidlt

Anmeld

29. august 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Dejligt, at I havde en god ferie

Og sikke stor Benjamin er blevet !! Der ser ikke ud til at være den vilde forskel på de to ungers størrelse !! Vidlt

Der er heller ikke stor forskel på Benjamin og Laura...

Ved 8 mdr's undersøgelse så det sådan ud:

Laura 72 cm 8,6 kg
Benjamin 74 cm 9,0 kg

Til Laura's 2 års var hun ca 88 cm og 12,6 kg... Benjamin skal først måles og vejes igen ved 1 år, men han passer da størrelse 80 nu, og den er Laura først ved at smutte ud af nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.