? ang. tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

Clisolka

energystar skriver:

Så det er måske lidt 50/50 om det bliver indvendig eller udvendig  Troede bare ikke, at man kunne se noget udvendigt når man ikke er længere henne.

Ork jo det kan man sagtens, men du skal nok regne med en indvendigt så tidligt.

Nu skrev jeg også at det var en overlæge og ikke en jordemoder der scannede mig 2. gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Frk-Lotusblomst

Scannet 3 tidlige scanninger ved private (2 forskellige steder) alle 3 gange før uge 8, alle 3 gange udvendig... 

Vi kunne sagtens se det hele.. Både hjerteblink, "madkasse" osv.. Altså se det man kan på det tidspunkt ,, (6+5 til 8+)

og ved de 2 af scanningerne var jeg enddog kraftig overvægtig,, 

Endvidere er jeg scannet tidligt på hospitalet 4 gange. Senest 9+5, alle 4 gange indvendigt.. 

Anmeld

17. februar 2015

sulo

Den sidste indvendige scanning jeg fik med vores søn var 9+6, derfra var det udvendigt

Anmeld

18. februar 2015

NBNixen

energystar skriver:

Kunne I sagtens se noget ved den udvendige scanning da du var 6+6? Og havde du fået besked på at komme med fyldt blære?

Ringer også lige og spørger dem i morgen 

Jeps det kunne vi - vi så det lille hjerte slå igen og igen . . Og jeg havde faktisk ikke fået noget af vide omkring det med en fyldt blære, men ud fra hvad jeg havde læst, så er det en god idé ikke at havde en helt tom blære for når du har noget i blæren, så skubber den det hele lidt frem . . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.