? ang. tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
13 svar
6 synes godt om
17. februar 2015

energystar

Jeg skal til en tidlig scanning på torsdag hvor jeg vil være 7+5. Kom lige til at tænke på om scanningen er udvendig eller indvendig? Kan ikke rigtig finde info om det på klinikkens hjemmeside - tænker at ringe i morgen i deres tlf.tid... Men har jeres tidlige scanninger været indvendig eller udvendig? Jeg skal vel komme med en fyldt blære hvis det er udvendig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Da jeg blev scannet 6+ var det invendigt 

Anmeld

17. februar 2015

NBNixen

Vi var til en tidlig tryghedsscanning da jeg var i 6+6, er i dag 11+4 . . Men til den scanning vi var til, var den udvendig, hun laver slet ikke indvendige scanninger hos Barn i vente Slagelse . . 

Men prøv at ring eller skriv og spørg der hvor du skal til scanning, da jeg tror det er meget forskelligt fra sted til sted, med hvad de gør

Anmeld

17. februar 2015

energystar

NBNixen skriver:

Vi var til en tidlig tryghedsscanning da jeg var i 6+6, er i dag 11+4 . . Men til den scanning vi var til, var den udvendig, hun laver slet ikke indvendige scanninger hos Barn i vente Slagelse . . 

Men prøv at ring eller skriv og spørg der hvor du skal til scanning, da jeg tror det er meget forskelligt fra sted til sted, med hvad de gør

Kunne I sagtens se noget ved den udvendige scanning da du var 6+6? Og havde du fået besked på at komme med fyldt blære?

Ringer også lige og spørger dem i morgen 

Anmeld

17. februar 2015

Chevro

Det er for det meste indvendigt de scanner, da det er så tidligt (:

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

Man vil typisk ikke ku se noget uden på når det er så tidligt, så vil satse på at det er indenvendig scanning.

Anmeld

17. februar 2015

Clisolka

energystar skriver:

Jeg skal til en tidlig scanning på torsdag hvor jeg vil være 7+5. Kom lige til at tænke på om scanningen er udvendig eller indvendig? Kan ikke rigtig finde info om det på klinikkens hjemmeside - tænker at ringe i morgen i deres tlf.tid... Men har jeres tidlige scanninger været indvendig eller udvendig? Jeg skal vel komme med en fyldt blære hvis det er udvendig...

Første gang jeg var gravid blev jeg først scannet til NF - det var indvendigt. Hun ikke se bedre udvendigt. 

Anden gang jeg var gravid blev jeg scannet første gang 6+4 af en overlæge, og hun scannede udvendigt 

Anmeld

17. februar 2015

energystar

Clisolka skriver:

Første gang jeg var gravid blev jeg først scannet til NF - det var indvendigt. Hun ikke se bedre udvendigt. 

Anden gang jeg var gravid blev jeg scannet første gang 6+4 af en overlæge, og hun scannede udvendigt 

Så det er måske lidt 50/50 om det bliver indvendig eller udvendig  Troede bare ikke, at man kunne se noget udvendigt når man ikke er længere henne.

Anmeld

17. februar 2015

Ønskebaby2015

De fleste steder vil de scanne indvendig frem til 8-9 uger, og jeg vil formode du vil blive scannet indvendigt, efter 8-9 uger vil de starte udvendigt, men hvis der er lidt problemer med at se, så skifte til indvendigt

Anmeld

17. februar 2015

Rockertand

energystar skriver:

7+2, skannet på sygehus, og det var en udvendig skanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.